Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-27 11:44:10
> taip supratau pagal tave menas, muzika ishvis nereikalingi, imsim ka
> maerikonai mum duos ir to uzteks...

parodyk kurioje vietoje as taip sakiau? Ar cia tau vel "ispudis susidare"?
Tavo ziniai turiu muzikos mokyklos diploma (atskanuot?), ir po siai dienai
koncertuoju vos ne kas savaitgali. Mano zmona dirba meno vadybos srityje,
neretai ja per telika parodo kalbant apie viena ar kita projekta. Plius ji
neseniai baige antra magistratura VDA, be to pazistu is VDA keleta ka tik
baigusiu ir dar bestudijuojanciu jaunuoliu. Todel tau drasiai sakau - tokios
istaigos kaip VDA yra veltedziu shutve, kuria isvaikius menui nepabloges, o
gal atsiras kas nors naujo ir viskas suzydes naujais ziedais.

Visas "mokslo" zmoniu zliumbimas del lietuvos tragedijos ir blogos reformos
yra tik baime del savo kedes ir gerbuvio. Na pats pagalvok, kas nores
prastos kokybes issilavinimo uz didele kaina? Todel ir peza visokie VDU ir
SU stagnatoriai kaip bus blogai, ir kaip nukentes lietuva. O is esmes -
nafig is mano mokesciu turetu buti kalami simtais diplomai, kurie neturi
jokios vertes net juos gaunantiems, apart to kad "bus prie CV popieriukas".
O kai reikes moketi, prades galvoti apie karjera, perspektyva, investicija
ir jos graza.

> pirmas nuzmogejimo etapas ... mano galva tik tie dalykai ir skiria zmogu
> nuo bezdziones.

belieka tik paapgailestauti del tamstos.