Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: lasaZ
Data: 2009-05-27 12:44:13
cia nera ka argumentuot. Pazistu kruva muzikantu kurie neturi jokio diplomo
(be ciurlios arba kelpsos atestato), ir ramiai sau groja, uzdirba. Ir
atvirksciai zinau visiskai prastu muzikantu su LMTA diplomais, so what?
Menas yra specifine sritis, kuriame diplomas is esmes nereiskia nieko, tik
tai kad tu gavai konkretu kursa teorijos ir praktikos.

Neisivaizduoju kaip SMM suskaiciavo 11K krepseli meno studijoms, bet
nenustebciau jei sioje vietoje nebutu apsieje be VDA stebukladariu itakos ;)
Juk patogu uzkelus kastus toliau malti s...a ir gyventi po senovei.

lasaz