Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-25 14:18:24
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h1ncme$vqe$1@trimpas.omnitel.net...

> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>
> Idingai suvokiate pinigu vieta ekonomikoje. Pinigai - maitinimo grandine.
> Yra elektra - prietaisas veikia. Yra pinigu - verslas veikia. Nera -
> neveikia.
> P.s. cia kuriam komunistiniam kraste pinigu nebuvo?

Nė velnio aš idingai nesuvokiu :) Tiesiog mes skirtingai traktuojam terminą
"pinigai". Tu skaitai, jog pinigai yra spalvoti popierėlei ir metaliniai skrituliukai,
apie kuriuos valdžia pasakė "tai pinigai". Aš gi skaitau, jog to dar per maža
tiems popierėliams ir skrituliukams tapti pinigais, nu toliau kad ir K.Markso
"Kapitalas", kiek pamenu šioj srity jis lyg ir nelabai paseno. Tai vat jokioj
komunistinėj valstybėj pinigų nebuvo pagal apibrėžimą. Buvo talonėliai ar
kaip juos vadint, bet tai nebuvo pinigai "ekonomikos maitinimo grandine".