Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: Alvidon
Data: 2009-06-17 18:04:51
"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h1au5o$8pa$1@trimpas.omnitel.net...

> Pagrisk savo zodzius.
> Kam reikalingas griztamasis rysis isskyrus iskraipymu stabilizavima/valdyma?
> Pats sau?
> Imam elementaru tranzistorini stiprintuva.

Ką čia pagrįst ? Kad tavo "schemos su griztamaisiais rysiais generuoja didesne galia"
yra visiška nesamonė ? Kokios tavo žinios elektronikoj (man pradėt nuo vidurinės kurso ar kaip ?)
Šiaip jau generuojama galia iš esmės priklauso tik nuo maitinimo įtampos :)

> Papasakok savo suvokima vietoje laidymo bereiksmiu fraziu "nesuvoki",
> "absoliuciai".
> Absoliutus gali but turbut tik 0, pagal Kelvina. Tai superlaidumas.

0 K yra ne superlaidumas.

grįžtamas ryšys: elektronikoj (pvz. stiprintuvuose) jis naudojamas mažinti
iškraipymams (kad uotput labiau koreliuotų su input), didinti stabilumui
(kad "nesižadintų") ir nulio balansui; žodžiu tam, kad stiprintuvas būtų
realiai pritaikomas/naudingas daiktas, o ne abstrakti schema popieriuj.
Niekam nereikalingas stiprintuvas, kuris vos įjungus arba cypia, arba
paduoda vieną iš maitinimo polių į išėjimą. Analogiškai galima išdėliot
schemą ir ekonomikoj: komunizme grįžtamo ryšio nėra (ba nėra pinigų,
rinkos) - ekonomikos kolapsas ištiko visus komunistinius kraštus.
(elektronikoj tai būtų "stipras padavė maitinimą į išėjimą").
Kapitalizme veikia pinigai/rinka - ekonomika klesti (valgiai išmetami,
vartojimo prekių gamintojai išleidžia milžiniškas sumas reklamai, kad
bent taip prakištų savo prekes). Kai į ekonomiką ima kištis valstybė
ima silpnėti grįžtamas ryšys (nes valstybinės/socialinės struktūros neturi
pakankamai efektyvaus/greito grįžtamo ryšio) - ekonomika ima buksuoti,
apsireiškia krizės (stiprintuvo žadinimosi analogas - dėl aukštadažnio
grįžtamo ryšio nebuvimo). Na bet kadangi realiam gyvenime ekonomika
be valstybės/socialinių_struktūrų niekam nereikalinga...
Grubiai sakant socialinėj sferoj sistema be grįžtamo ryšio - absoliutinė
monarchija (šiuolaikiniai tai būtų totalitariniai režimai: fašizmas/komunizmas).
Taip vadinamos demokratijos (dabartinė vakarų civilizacija) - kol kas
efektyviausias sistemos su grįžtamu ryšiu pvz. Šiaip jau ir abs. monarchijos
yra sistemos su grįžtamu ryšiu, tik labai labai lėtu: laiks nuo laiko įvyksta
perversmai ir pilietiniai karai dėl sosto.