Tema: Re: Svietimo zlugdymo reforma ir nukvakes ministras
Autorius: bet_kas
Data: 2009-06-25 15:41:14
"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
news:h1vleu$upa$1@trimpas.omnitel.net...
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message

> Kaip visgi, nors ir buvęs, bet elektronikos profas, galėčiau ir toliau
> ginčytis :)
> Bet tai jau visiškas OT ir tikrai niekam neįdomu.

Vajajai, vienintelis elektronika suprantantis. Zinoma OT ir sunkiai suprantu
del ko
 bandoma gincytis, nes desniai universalus ir kabinetis galima tik prie
zodziu panaudojimo tikslumo...
O bet taciau tiketis is vieno sakinio rasliavu enciklopedinio tikslumo mazu
maziausiai naivu.
Lieka abiem pusem perrasyt po atitinkama skyrelio dali is enciklopedijos ir
prieit koncensuso.