Tuo ir skirias koledzai nuo aukstuju - koledzuose tiksline auditorija, mokosi kryptingai konkreciu sriciu. Aukstasis Lietuvoje - apibendrinantis, apjungiantis konkrecias sritis. Cia galbut ir slypi viena didele musu mokslo beda/yda - pradzioje profiliuojama: viduriniu kursas praktiskai vien tikslieji ir humanitariniai socialiniu beveik nerasta, tas profiliavimas gileja vis anksciau atskiriant, tuoj prieisim iki vaiku darzeliu, pabaigoje apjungiama. Nors mano kvaila nuomone turetu but atvirksciai - pradzioje bendri dalykai (didele zeme po kojom), toliau gilejanti specializacija pagal polinkius/is dvieju koju vienas kunas (koledziai) ir galu gale viena galva - aukstasis issilavinimas. Tas balastas nera toks jau ir balastas, jis tiesiog blogu laiku blogoje vietoje (stipriai paveluotai). Balastas dedamas laivo apacioje, nieks ant kaminu virsaus balastu nekabina (isskyrus sieki paskandint) - cia gal paslepta bomba Lietuvos moksle toks domkratavimas (tave privalomai kelia (moko) ir turi suspet leistis)? Vienok keista, vaikai imlesni uz suaugusius... tai imlumui krentant didele dalis ir lieka tarp zemes ir dangaus. "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message news:h2ken6$psq$1@trimpas.omnitel.net... >> Viena pastaba: >> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti. >> Socialiniai - ka galvoti. >> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >> >> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? Jos >> paprasciausiai papildo viena kita. >> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus".... >> > Tai man naujiena, bet jus teisus. O kaip tada kai zmogaus genai skirti > tiksliesiems mokslams? Tobuleti humanitariniuose? As apie tai, kad > studijuojant tiksliuosiuas moksluos galetum atsisakyti balasto. O jo > prikisa apie puse.