Ooo brolau... Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu... Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ? Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ? Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso dalis. Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis dirbt ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, įtempimai ir pan. veikia, o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks. Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi yra. Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui. "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h34bi3$8q6$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ir išeinam is aibės ribų ir pavadinam skaičiavimu :) > Žinoma tapatus žmogui, va net viename iš sudėtingiausių egzistuojančių > žaidimų > - šachmatuose didmeistrį aplošė. Kai susipozicionavo (buvo supozicionuotas) > būtent į jį. > Žmogaus smegenys turi vieną rimtą ydą lyginant su kompiuteriu - > gali dirbti tik (CPU+didelisRAM+mažasHDD) (verslo modelis) arba > (CPU+mažasRAM+didelisHDD) > (mokymosi modelis) konfiguracijoje, galvos talpa apriboja. MažoHDD problema > dalinai > sprendžia raštas, užrašai, konspektai, kalendorius... - išoriniai > duomenų/informacijos > šaltiniai, tačiau paieška juose užtrunka. > Iš čia ir poreikis po mokslo permokyti, tiesiog persitvarko galva dirbti > kitokiu režimu.... > arba lieka "dideli informacijos kiekiai/maža sparta režime". > > > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message > news:h32dvr$co6$1@trimpas.omnitel.net... >> Ech, brolyti... Jei galvojimas yra tapatus skaičiavimui, tadu kompas >> tapatus žmogui intelektualine prasme. Na o bet tačiau... >> Griežtai kalbant, mes (žmonės) niekad niekados per amžius amžinuosius >> neapibrėšim žodžio "galvoti" (su sąlyga kad žmogus galvoja). Na aibiu >> teorija tiesiog: neįmanoma apibrėžti aibės neišėjus iš aibės ribų. >> >> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >> news:h31cmc$oie$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas? >>> >>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos? >>> >>> >>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity... >>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis. >>>> Skaičiavimo moko matematika/logika. >>>> >>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message >>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su >>>>>> islygom). >>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose. >>>>> >>>>> Galvoti? Skaičiuoti! >>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti! >>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia >>>>> antimokslinio? >>>>> >>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai gamtos >>>>> reiškiniai) ir filosofijai? >>>>> >>>>> >>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai... >>>>>> >>>>>> > Socialiniai - ka galvoti. >>>>>> Eto my uzhe prokhodili... >>>>>> >>>>>> Remigijus >>>>>> >>>>>> bet_kas wrote: >>>>>>> Viena pastaba: >>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti. >>>>>>> Socialiniai - ka galvoti. >>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>>> >>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? Jos >>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita. >>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus".... >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message >>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip >>>>>>>>> diena >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku. >>>>>>>>> >>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui" >>>>>>>> uzsidirba >>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU fizikas - >>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai >>>>>>>> kainavo >>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso isbrauktas >>>>>>>> is >>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio >>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi >>>>>>>> galima >>>>>>>> be galo. >>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek >>>>>>>> tokiu >>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors >>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi vadybininku. >>>>>>>> Gal >>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias, >>>>>>>> laisvai >>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu? Kas >>>>>>>> is >>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali dirbti >>>>>>>> bet >>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti >>>>>>>> laiko >>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis baige >>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges istorija >>>>>>>> ir >>>>>>>> jo >>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau nesityciotu is >>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti protingais. >>>>>>>> Ir >>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena. >>>>>>>> >>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar >>>>>>>>> gali >>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Remigijus >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >