Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-13 15:35:04
O kodėl būtinai kai tik kalba pasisuka į skaičiavimą visi iškart apie 
pinigus?
Skaičiuot galima viską, na beveik viską


"Remigijus" <em@i.las> wrote in message 
news:h38cu1$4td$1@trimpas.omnitel.net...
> > Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas?
> Ne piniguose laime, gerbiamasis.
>
> Remigijus
>
> bet_kas wrote:
>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas?
>>
>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos?
>>
>>
>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message 
>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity...
>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis.
>>> Skaičiavimo moko matematika/logika.
>>>
>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message 
>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message
>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su 
>>>>> islygom).
>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose.
>>>>
>>>> Galvoti? Skaičiuoti!
>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti!
>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia 
>>>> antimokslinio?
>>>>
>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai gamtos
>>>> reiškiniai) ir filosofijai?
>>>>
>>>>
>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai...
>>>>>
>>>>> > Socialiniai - ka galvoti.
>>>>> Eto my uzhe prokhodili...
>>>>>
>>>>> Remigijus
>>>>>
>>>>> bet_kas wrote:
>>>>>> Viena pastaba:
>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti.
>>>>>> Socialiniai - ka galvoti.
>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>>>
>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? Jos
>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita.
>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus"....
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip 
>>>>>>>> diena ir
>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku.
>>>>>>>>
>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui" 
>>>>>>> uzsidirba
>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU fizikas -
>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai 
>>>>>>> kainavo
>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso isbrauktas 
>>>>>>> is
>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio
>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi 
>>>>>>> galima
>>>>>>> be galo.
>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek 
>>>>>>> tokiu
>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors
>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi vadybininku. 
>>>>>>> Gal
>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias, 
>>>>>>> laisvai
>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu? Kas 
>>>>>>> is
>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali dirbti 
>>>>>>> bet
>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti 
>>>>>>> laiko
>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis baige
>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges istorija 
>>>>>>> ir jo
>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau nesityciotu is
>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti protingais. 
>>>>>>> Ir
>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena.
>>>>>>>
>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar 
>>>>>>>> gali
>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Remigijus
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>