Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-07-10 15:01:53
Na kažkaip man praėjo noras tęsti diskusiją. Mano požiūriu tu beviltiškas.
Jei tau vaikų auklėjimas nesiskiria nuo kompo instaliacijos ir/ar programų
rašymo - mus skiria praraja, per kurią tiesti tiltus aš tiesiog tingiu.

"bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h36v34$8u7$1@trimpas.omnitel.net...
> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message 
> news:h3534s$eds$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ooo brolau...
>> Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu...
> 
> Taip raso...
> 
> "Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“ (tamsiai mėlyna - angl.) buvo 
> pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną 
> (Garį Kasparovą) ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario 10 
> d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas laimėjo 
> trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas Deep 
> Blue bendru rezultatu 4-2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17.
> Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta „Deeper 
> Blue“ (tamsiau mėlyna - angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę, 
> laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5-2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep 
> Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų 
> čempioną."
> 
>> Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ?
> 
> Girdejau, dar girdejau tokia savoka - programuotoju komanda.
> 
>> Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ?
> 
> Lygiai tokia pati, kaip tevu ir mokytoju bei aplinkos (komandos) zmogaus 
> gyvenime.
> Is cia ir pasakymai (liaudies ismintis): Su kuo sutapsi, tuo ir pats tapsi. 
> Pasakyk kas tavo draugai ir pasakysiu kas tu.
> 
> 
>> Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame
>> mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau
>> jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso dalis.
>> Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis dirbt
>> ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, įtempimai
>> ir pan. veikia,
> 
> suvokti kaip zemo lygio parametrai veikia/saveikauja
> 
>> o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks.
> 
> o jau konkreciu parametru konkrecias reiksmes galima pasiziuret/nusipirkt 
> zinynus
> 
>> Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip
>> su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi 
>> yra.
>> Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui.
> 
> Zinoma, kai ner zemesnio lygio parametru, velesnes pakopos patikslinantys 
> parametrai  tampa pauksciu kalba.
> Mokymasis - zemo lygio parametru (parametru priklausomybes) kaupimas.
> 
> 
>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message 
>> news:h34bi3$8q6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai ir išeinam is aibės ribų ir pavadinam skaičiavimu :)
>>> Žinoma tapatus žmogui, va net viename iš sudėtingiausių egzistuojančių
>>> žaidimų
>>> - šachmatuose didmeistrį aplošė. Kai susipozicionavo (buvo 
>>> supozicionuotas)
>>> būtent į jį.
>>> Žmogaus smegenys turi vieną rimtą ydą lyginant su kompiuteriu -
>>> gali dirbti tik (CPU+didelisRAM+mažasHDD) (verslo modelis) arba
>>> (CPU+mažasRAM+didelisHDD)
>>> (mokymosi modelis) konfiguracijoje, galvos talpa apriboja. MažoHDD 
>>> problema
>>> dalinai
>>> sprendžia raštas, užrašai, konspektai, kalendorius... - išoriniai
>>> duomenų/informacijos
>>> šaltiniai, tačiau paieška juose užtrunka.
>>> Iš čia ir poreikis po mokslo permokyti, tiesiog persitvarko galva dirbti
>>> kitokiu režimu....
>>> arba lieka "dideli informacijos kiekiai/maža sparta režime".
>>>
>>>
>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>> news:h32dvr$co6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ech, brolyti... Jei galvojimas yra tapatus skaičiavimui, tadu kompas
>>>> tapatus žmogui intelektualine prasme. Na o bet tačiau...
>>>> Griežtai kalbant, mes (žmonės) niekad niekados per amžius amžinuosius
>>>> neapibrėšim žodžio "galvoti" (su sąlyga kad žmogus galvoja). Na aibiu
>>>> teorija tiesiog: neįmanoma apibrėžti aibės neišėjus iš aibės ribų.
>>>>
>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>>> news:h31cmc$oie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas?
>>>>>
>>>>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>>>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity...
>>>>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis.
>>>>>> Skaičiavimo moko matematika/logika.
>>>>>>
>>>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>>>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message
>>>>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su
>>>>>>>> islygom).
>>>>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose.
>>>>>>>
>>>>>>> Galvoti? Skaičiuoti!
>>>>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti!
>>>>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia
>>>>>>> antimokslinio?
>>>>>>>
>>>>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai gamtos
>>>>>>> reiškiniai) ir filosofijai?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai...
>>>>>>>>
>>>>>>>> > Socialiniai - ka galvoti.
>>>>>>>> Eto my uzhe prokhodili...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Remigijus
>>>>>>>>
>>>>>>>> bet_kas wrote:
>>>>>>>>> Viena pastaba:
>>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti.
>>>>>>>>> Socialiniai - ka galvoti.
>>>>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? Jos
>>>>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita.
>>>>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus"....
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip
>>>>>>>>>>> diena
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui"
>>>>>>>>>> uzsidirba
>>>>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU fizikas -
>>>>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai
>>>>>>>>>> kainavo
>>>>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso isbrauktas
>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio
>>>>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi
>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>> be galo.
>>>>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek
>>>>>>>>>> tokiu
>>>>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors
>>>>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi 
>>>>>>>>>> vadybininku.
>>>>>>>>>> Gal
>>>>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias,
>>>>>>>>>> laisvai
>>>>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu? 
>>>>>>>>>> Kas
>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali dirbti
>>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti
>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis 
>>>>>>>>>> baige
>>>>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges istorija
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> jo
>>>>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau nesityciotu 
>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti protingais.
>>>>>>>>>> Ir
>>>>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar
>>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Remigijus
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>
>>> 
>