Na kažkaip man praėjo noras tęsti diskusiją. Mano požiūriu tu beviltiškas. Jei tau vaikų auklėjimas nesiskiria nuo kompo instaliacijos ir/ar programų rašymo - mus skiria praraja, per kurią tiesti tiltus aš tiesiog tingiu. "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message news:h36v34$8u7$1@trimpas.omnitel.net... > "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message > news:h3534s$eds$1@trimpas.omnitel.net... >> Ooo brolau... >> Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu... > > Taip raso... > > "Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“ (tamsiai mėlyna - angl.) buvo > pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną > (Garį Kasparovą) ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario 10 > d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas laimėjo > trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas Deep > Blue bendru rezultatu 4-2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17. > Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta „Deeper > Blue“ (tamsiau mėlyna - angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę, > laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5-2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep > Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų > čempioną." > >> Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ? > > Girdejau, dar girdejau tokia savoka - programuotoju komanda. > >> Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ? > > Lygiai tokia pati, kaip tevu ir mokytoju bei aplinkos (komandos) zmogaus > gyvenime. > Is cia ir pasakymai (liaudies ismintis): Su kuo sutapsi, tuo ir pats tapsi. > Pasakyk kas tavo draugai ir pasakysiu kas tu. > > >> Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame >> mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau >> jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso dalis. >> Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis dirbt >> ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, įtempimai >> ir pan. veikia, > > suvokti kaip zemo lygio parametrai veikia/saveikauja > >> o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks. > > o jau konkreciu parametru konkrecias reiksmes galima pasiziuret/nusipirkt > zinynus > >> Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip >> su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi >> yra. >> Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui. > > Zinoma, kai ner zemesnio lygio parametru, velesnes pakopos patikslinantys > parametrai tampa pauksciu kalba. > Mokymasis - zemo lygio parametru (parametru priklausomybes) kaupimas. > > >> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >> news:h34bi3$8q6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai ir išeinam is aibės ribų ir pavadinam skaičiavimu :) >>> Žinoma tapatus žmogui, va net viename iš sudėtingiausių egzistuojančių >>> žaidimų >>> - šachmatuose didmeistrį aplošė. Kai susipozicionavo (buvo >>> supozicionuotas) >>> būtent į jį. >>> Žmogaus smegenys turi vieną rimtą ydą lyginant su kompiuteriu - >>> gali dirbti tik (CPU+didelisRAM+mažasHDD) (verslo modelis) arba >>> (CPU+mažasRAM+didelisHDD) >>> (mokymosi modelis) konfiguracijoje, galvos talpa apriboja. MažoHDD >>> problema >>> dalinai >>> sprendžia raštas, užrašai, konspektai, kalendorius... - išoriniai >>> duomenų/informacijos >>> šaltiniai, tačiau paieška juose užtrunka. >>> Iš čia ir poreikis po mokslo permokyti, tiesiog persitvarko galva dirbti >>> kitokiu režimu.... >>> arba lieka "dideli informacijos kiekiai/maža sparta režime". >>> >>> >>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>> news:h32dvr$co6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ech, brolyti... Jei galvojimas yra tapatus skaičiavimui, tadu kompas >>>> tapatus žmogui intelektualine prasme. Na o bet tačiau... >>>> Griežtai kalbant, mes (žmonės) niekad niekados per amžius amžinuosius >>>> neapibrėšim žodžio "galvoti" (su sąlyga kad žmogus galvoja). Na aibiu >>>> teorija tiesiog: neįmanoma apibrėžti aibės neišėjus iš aibės ribų. >>>> >>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>> news:h31cmc$oie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas? >>>>> >>>>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos? >>>>> >>>>> >>>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity... >>>>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis. >>>>>> Skaičiavimo moko matematika/logika. >>>>>> >>>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message >>>>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su >>>>>>>> islygom). >>>>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose. >>>>>>> >>>>>>> Galvoti? Skaičiuoti! >>>>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti! >>>>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia >>>>>>> antimokslinio? >>>>>>> >>>>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai gamtos >>>>>>> reiškiniai) ir filosofijai? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai... >>>>>>>> >>>>>>>> > Socialiniai - ka galvoti. >>>>>>>> Eto my uzhe prokhodili... >>>>>>>> >>>>>>>> Remigijus >>>>>>>> >>>>>>>> bet_kas wrote: >>>>>>>>> Viena pastaba: >>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti. >>>>>>>>> Socialiniai - ka galvoti. >>>>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? Jos >>>>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita. >>>>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus".... >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip >>>>>>>>>>> diena >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui" >>>>>>>>>> uzsidirba >>>>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU fizikas - >>>>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai >>>>>>>>>> kainavo >>>>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso isbrauktas >>>>>>>>>> is >>>>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio >>>>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi >>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>> be galo. >>>>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek >>>>>>>>>> tokiu >>>>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors >>>>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi >>>>>>>>>> vadybininku. >>>>>>>>>> Gal >>>>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias, >>>>>>>>>> laisvai >>>>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu? >>>>>>>>>> Kas >>>>>>>>>> is >>>>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali dirbti >>>>>>>>>> bet >>>>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti >>>>>>>>>> laiko >>>>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis >>>>>>>>>> baige >>>>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges istorija >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> jo >>>>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau nesityciotu >>>>>>>>>> is >>>>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti protingais. >>>>>>>>>> Ir >>>>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar >>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Remigijus >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>> >>>>> >>> >