Mes apie proceso panasumus ar apie veiksmu skirtumus? Cia kur desi prioriteta, i procesa ar i veiksma? Kodel tavo nuomone vyras ir zmona per daugeli metu pragyventu kartu supanaseja mastymu? Atsakymas apacioje... "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message news:h37ajh$sog$1@trimpas.omnitel.net... > Na kažkaip man praėjo noras tęsti diskusiją. Mano požiūriu tu beviltiškas. > Jei tau vaikų auklėjimas nesiskiria nuo kompo instaliacijos ir/ar programų > rašymo - mus skiria praraja, per kurią tiesti tiltus aš tiesiog tingiu. > > "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message > news:h36v34$8u7$1@trimpas.omnitel.net... >> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >> news:h3534s$eds$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ooo brolau... >>> Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu... >> >> Taip raso... >> >> "Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“ (tamsiai mėlyna - angl.) buvo >> pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną >> (Garį Kasparovą) ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario >> 10 >> d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas >> laimėjo >> trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas >> Deep >> Blue bendru rezultatu 4-2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17. >> Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta >> „Deeper >> Blue“ (tamsiau mėlyna - angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę, >> laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5-2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep >> Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų >> čempioną." >> >>> Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ? >> >> Girdejau, dar girdejau tokia savoka - programuotoju komanda. >> >>> Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ? >> >> Lygiai tokia pati, kaip tevu ir mokytoju bei aplinkos (komandos) zmogaus >> gyvenime. >> Is cia ir pasakymai (liaudies ismintis): Su kuo sutapsi, tuo ir pats >> tapsi. >> Pasakyk kas tavo draugai ir pasakysiu kas tu. >> >> >>> Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame >>> mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau >>> jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso >>> dalis. >>> Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis >>> dirbt >>> ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, >>> įtempimai >>> ir pan. veikia, >> >> suvokti kaip zemo lygio parametrai veikia/saveikauja >> >>> o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks. >> >> o jau konkreciu parametru konkrecias reiksmes galima pasiziuret/nusipirkt >> zinynus >> >>> Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip >>> su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi >>> yra. >>> Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui. >> >> Zinoma, kai ner zemesnio lygio parametru, velesnes pakopos patikslinantys >> parametrai tampa pauksciu kalba. >> Mokymasis - zemo lygio parametru (parametru priklausomybes) kaupimas. >> >> >>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>> news:h34bi3$8q6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai ir išeinam is aibės ribų ir pavadinam skaičiavimu :) >>>> Žinoma tapatus žmogui, va net viename iš sudėtingiausių egzistuojančių >>>> žaidimų >>>> - šachmatuose didmeistrį aplošė. Kai susipozicionavo (buvo >>>> supozicionuotas) >>>> būtent į jį. >>>> Žmogaus smegenys turi vieną rimtą ydą lyginant su kompiuteriu - >>>> gali dirbti tik (CPU+didelisRAM+mažasHDD) (verslo modelis) arba >>>> (CPU+mažasRAM+didelisHDD) >>>> (mokymosi modelis) konfiguracijoje, galvos talpa apriboja. MažoHDD >>>> problema >>>> dalinai >>>> sprendžia raštas, užrašai, konspektai, kalendorius... - išoriniai >>>> duomenų/informacijos >>>> šaltiniai, tačiau paieška juose užtrunka. >>>> Iš čia ir poreikis po mokslo permokyti, tiesiog persitvarko galva >>>> dirbti >>>> kitokiu režimu.... >>>> arba lieka "dideli informacijos kiekiai/maža sparta režime". >>>> >>>> >>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>> news:h32dvr$co6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Ech, brolyti... Jei galvojimas yra tapatus skaičiavimui, tadu kompas >>>>> tapatus žmogui intelektualine prasme. Na o bet tačiau... >>>>> Griežtai kalbant, mes (žmonės) niekad niekados per amžius amžinuosius >>>>> neapibrėšim žodžio "galvoti" (su sąlyga kad žmogus galvoja). Na aibiu >>>>> teorija tiesiog: neįmanoma apibrėžti aibės neišėjus iš aibės ribų. >>>>> >>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>> news:h31cmc$oie$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas? >>>>>> >>>>>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message >>>>>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity... >>>>>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis. >>>>>>> Skaičiavimo moko matematika/logika. >>>>>>> >>>>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message >>>>>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message >>>>>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su >>>>>>>>> islygom). >>>>>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose. >>>>>>>> >>>>>>>> Galvoti? Skaičiuoti! >>>>>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti! >>>>>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia >>>>>>>> antimokslinio? >>>>>>>> >>>>>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai >>>>>>>> gamtos >>>>>>>> reiškiniai) ir filosofijai? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai... >>>>>>>>> >>>>>>>>> > Socialiniai - ka galvoti. >>>>>>>>> Eto my uzhe prokhodili... >>>>>>>>> >>>>>>>>> Remigijus >>>>>>>>> >>>>>>>>> bet_kas wrote: >>>>>>>>>> Viena pastaba: >>>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti. >>>>>>>>>> Socialiniai - ka galvoti. >>>>>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? >>>>>>>>>> Jos >>>>>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita. >>>>>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus".... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip >>>>>>>>>>>> diena >>>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui" >>>>>>>>>>> uzsidirba >>>>>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU >>>>>>>>>>> fizikas - >>>>>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai >>>>>>>>>>> kainavo >>>>>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso >>>>>>>>>>> isbrauktas >>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio >>>>>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi >>>>>>>>>>> galima >>>>>>>>>>> be galo. >>>>>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek >>>>>>>>>>> tokiu >>>>>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors >>>>>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi >>>>>>>>>>> vadybininku. >>>>>>>>>>> Gal >>>>>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias, >>>>>>>>>>> laisvai >>>>>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu? >>>>>>>>>>> Kas >>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali >>>>>>>>>>> dirbti >>>>>>>>>>> bet >>>>>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti >>>>>>>>>>> laiko >>>>>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis >>>>>>>>>>> baige >>>>>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges >>>>>>>>>>> istorija >>>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>>> jo >>>>>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau >>>>>>>>>>> nesityciotu >>>>>>>>>>> is >>>>>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti >>>>>>>>>>> protingais. >>>>>>>>>>> Ir >>>>>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar >>>>>>>>>>>> gali >>>>>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Remigijus >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> Patirtis arba programa vienoda tampa labiau vienoda nei skirtinga.