Tema: Re: kol kas universitetai sulauke tik 10% norinciuju ?
Autorius: bet_kas
Data: 2009-07-10 16:16:42
Mes apie proceso panasumus ar apie veiksmu skirtumus?
Cia kur desi prioriteta, i procesa ar i veiksma?
Kodel tavo nuomone vyras ir zmona per daugeli metu pragyventu kartu
supanaseja mastymu?
Atsakymas apacioje...


"Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message 
news:h37ajh$sog$1@trimpas.omnitel.net...
> Na kažkaip man praėjo noras tęsti diskusiją. Mano požiūriu tu beviltiškas.
> Jei tau vaikų auklėjimas nesiskiria nuo kompo instaliacijos ir/ar programų
> rašymo - mus skiria praraja, per kurią tiesti tiltus aš tiesiog tingiu.
>
> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message 
> news:h36v34$8u7$1@trimpas.omnitel.net...
>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>> news:h3534s$eds$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ooo brolau...
>>> Sakai kompas aplošė Kasparovą ? Nu nu...
>>
>> Taip raso...
>>
>> "Kompiuterinė sistema praminta „Deep Blue“ (tamsiai mėlyna - angl.) buvo
>> pirma mašina laimėjusi šachmatų partiją prieš tuometinį pasaulio čempioną
>> (Garį Kasparovą) ribotame laike. Ši pirmoji pergalė įvyko 1996 m. vasario 
>> 10
>> d., ji yra viena žymiausių šachmatų partijų. Vis dėlto, Kasparovas 
>> laimėjo
>> trejas rungtynes ir lygiosiomis pabaigė kitas 2 rungtynes, įveikdamas 
>> Deep
>> Blue bendru rezultatu 4-2. Mačas baigėsi 1996 balandžio 17.
>> Deep Blue tuomet buvo ypatingai patobulinta (neoficialiai praminta 
>> „Deeper
>> Blue“ (tamsiau mėlyna - angl.) ir žaidė prieš Kasparovą vėl 1997 gegužę,
>> laimėdama 6 rungtynių revanšą 3.5-2.5, pasibaigusį gegužės 11 dieną. Deep
>> Blue taip tapo pirma kompiuterine sistema, įveikusia tuometinį absoliutų
>> čempioną."
>>
>>> Ar girdėjai tokią profesiją - programuotojas ?
>>
>> Girdejau, dar girdejau tokia savoka - programuotoju komanda.
>>
>>> Ar nutuoki kokia jų darbo dalis kompo funkcionavime ?
>>
>> Lygiai tokia pati, kaip tevu ir mokytoju bei aplinkos (komandos) zmogaus
>> gyvenime.
>> Is cia ir pasakymai (liaudies ismintis): Su kuo sutapsi, tuo ir pats 
>> tapsi.
>> Pasakyk kas tavo draugai ir pasakysiu kas tu.
>>
>>
>>> Apie mokymasį: akivaizdu jog mes visiškai skirtingai suvokiame
>>> mokymosi esmę. Tu skaitai, jog tai žinių kaupimas, aš gi skaitau
>>> jog žinių kaupimas pats savaime išvis neturi būti mokymosi proceso 
>>> dalis.
>>> Mokymasis privalo padėti žmogui susigaudyti toj veikloj, kurioj jis 
>>> dirbt
>>> ruošiasi. Architektui kokiam svarbu susivokti kaip ti mechanika, 
>>> įtempimai
>>> ir pan. veikia,
>>
>> suvokti kaip zemo lygio parametrai veikia/saveikauja
>>
>>> o jau visokių žinynų su parametrais tai prisipirks kai reiks.
>>
>> o jau konkreciu parametru konkrecias reiksmes galima pasiziuret/nusipirkt
>> zinynus
>>
>>> Gydytojui svarbu suvokti kaip žmogaus organizmas funkcionuoja, kaip
>>> su vaistais ir skalpeliais saveikauja, žinynų visokių medicininių irgi
>>> yra.
>>> Visi "aukšto rango" žinynai yra paukščių kalba nemokytam žmogui.
>>
>> Zinoma, kai ner zemesnio lygio parametru, velesnes pakopos patikslinantys
>> parametrai  tampa pauksciu kalba.
>> Mokymasis - zemo lygio parametru (parametru priklausomybes) kaupimas.
>>
>>
>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>> news:h34bi3$8q6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai ir išeinam is aibės ribų ir pavadinam skaičiavimu :)
>>>> Žinoma tapatus žmogui, va net viename iš sudėtingiausių egzistuojančių
>>>> žaidimų
>>>> - šachmatuose didmeistrį aplošė. Kai susipozicionavo (buvo
>>>> supozicionuotas)
>>>> būtent į jį.
>>>> Žmogaus smegenys turi vieną rimtą ydą lyginant su kompiuteriu -
>>>> gali dirbti tik (CPU+didelisRAM+mažasHDD) (verslo modelis) arba
>>>> (CPU+mažasRAM+didelisHDD)
>>>> (mokymosi modelis) konfiguracijoje, galvos talpa apriboja. MažoHDD
>>>> problema
>>>> dalinai
>>>> sprendžia raštas, užrašai, konspektai, kalendorius... - išoriniai
>>>> duomenų/informacijos
>>>> šaltiniai, tačiau paieška juose užtrunka.
>>>> Iš čia ir poreikis po mokslo permokyti, tiesiog persitvarko galva 
>>>> dirbti
>>>> kitokiu režimu....
>>>> arba lieka "dideli informacijos kiekiai/maža sparta režime".
>>>>
>>>>
>>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>>> news:h32dvr$co6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ech, brolyti... Jei galvojimas yra tapatus skaičiavimui, tadu kompas
>>>>> tapatus žmogui intelektualine prasme. Na o bet tačiau...
>>>>> Griežtai kalbant, mes (žmonės) niekad niekados per amžius amžinuosius
>>>>> neapibrėšim žodžio "galvoti" (su sąlyga kad žmogus galvoja). Na aibiu
>>>>> teorija tiesiog: neįmanoma apibrėžti aibės neišėjus iš aibės ribų.
>>>>>
>>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>>>> news:h31cmc$oie$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Jei galvojimas nėra (iš)skaičiavimas, tai kas yra galvojimas?
>>>>>>
>>>>>> Logika siaip iki šiol mokė nuoseklumo... o pradėjo mokyt aritmetikos?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Alvidon" <alvs_nospam_@takas.lt> wrote in message
>>>>>> news:h2vvr3$j20$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Ech, kokios tuštumos pas tavi šioj srity...
>>>>>>> Galvojimas nėra skaičiavimas. Kompiuteris - ne galvojimo įrankis.
>>>>>>> Skaičiavimo moko matematika/logika.
>>>>>>>
>>>>>>> "bet_kas" <kazkas@kazkur.ten> wrote in message
>>>>>>> news:h2uruj$tjq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> "Remigijus" <em@i.las> wrote in message
>>>>>>>> news:h2lttv$hr1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko galvoti. Gal dar gamtos ir filosofija (su
>>>>>>>>> islygom).
>>>>>>>>> Mokymas kaip galvoti - antimokslinis tiksliuosiuose moksluose.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Galvoti? Skaičiuoti!
>>>>>>>> Kaip galvoti? Suskaičiuoti!
>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko suskaičiuoti. Būti tiksliam. Kas čia
>>>>>>>> antimokslinio?
>>>>>>>>
>>>>>>>> Beje kokios išlygos gamtos mokslams (skaičiuojami dažniausiai 
>>>>>>>> gamtos
>>>>>>>> reiškiniai) ir filosofijai?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>> > Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>>>>>> Gal ir taip, jei ka sugalvojai...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> > Socialiniai - ka galvoti.
>>>>>>>>> Eto my uzhe prokhodili...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Remigijus
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> bet_kas wrote:
>>>>>>>>>> Viena pastaba:
>>>>>>>>>> Tikslieji mokslai moko kaip galvoti.
>>>>>>>>>> Socialiniai - ka galvoti.
>>>>>>>>>> Humanitariniai - kaip perduoti/atpasakoti tai, ka sugalvojai.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Kas sake pilnam issilavinimui reikia tik vienos is siu sriciu? 
>>>>>>>>>> Jos
>>>>>>>>>> paprasciausiai papildo viena kita.
>>>>>>>>>> Stai tau ir atsakymas apie grupioke ir "ekonomistus"....
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Makauskas Vidas" <vms@centras.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h2k9nu$iek$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Stai neseniai priemiau bakalaura fizika i darba. Skiriasi kaip
>>>>>>>>>>>> diena
>>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>>> naktis nuo kruvos kitu, pastaruoju metu priimmtu, ne fiziku.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Viena zmonos grupioke, taip pat VU matematike, "pragyvenimui"
>>>>>>>>>>> uzsidirba
>>>>>>>>>>> siudama Gariunams. Gal galetumei priimti? Vaisvila - VU 
>>>>>>>>>>> fizikas -
>>>>>>>>>>> organizavo Kruonio elektrines statybu sustabdyma. Visuomenei tai
>>>>>>>>>>> kainavo
>>>>>>>>>>> simtus milijonu. Vienas is VP savininku, po pirmo kurso 
>>>>>>>>>>> isbrauktas
>>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>>> VGTU studentu sarasu. Ekonomistai, baige prestizinius pasaulio
>>>>>>>>>>> ekonomikos universitetus, sugeba dirbti tik samdoma darba. Testi
>>>>>>>>>>> galima
>>>>>>>>>>> be galo.
>>>>>>>>>>> Kad studijuoti fizika, reikia buti is prigimties protingam. Kiek
>>>>>>>>>>> tokiu
>>>>>>>>>>> yra? Tai gal tokie tegu geriau ne fizika studijuoja, o ka nors
>>>>>>>>>>> gyvenimiskesnio. Kas is to, kad baigei fiziku ir dirbi
>>>>>>>>>>> vadybininku.
>>>>>>>>>>> Gal
>>>>>>>>>>> geriau tegu vadybininku dirba tas, kuris turi teisines zinias,
>>>>>>>>>>> laisvai
>>>>>>>>>>> kalba angliskai, susipazines su darbu planavimu ir organizavimu?
>>>>>>>>>>> Kas
>>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>>> fiziko proto, jeigu ziniu neturi. Jeigu ziniu nera tai gali 
>>>>>>>>>>> dirbti
>>>>>>>>>>> bet
>>>>>>>>>>> kur ir bet ka? Imoks? O gal is karto reikejo ismokti ir negaisti
>>>>>>>>>>> laiko
>>>>>>>>>>> studijuojant fizika? Pavyzdziui kokia nauda Gaveliui, kad jis
>>>>>>>>>>> baige
>>>>>>>>>>> fizika? Lygiai su tuo paciu pasisekimu galejo buti baiges 
>>>>>>>>>>> istorija
>>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>>> jo
>>>>>>>>>>> rasiniai ko gero butu buve visiskai kitokie. Bent jau 
>>>>>>>>>>> nesityciotu
>>>>>>>>>>> is
>>>>>>>>>>> pacio saves, nes uzjaustu, kad daugeliui neskirta buti 
>>>>>>>>>>> protingais.
>>>>>>>>>>> Ir
>>>>>>>>>>> svarbiausia, kad nebutina. Jie paprasciausiai gyvena.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Matyt ne visiems rupi intelektas ir gebejimai. O bet taciau, ar
>>>>>>>>>>>> gali
>>>>>>>>>>>> vien varzteliai sukurti masinas?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Kalbu apie Lietuvos pazanga, jei kas nesupratote.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Remigijus
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>

Patirtis arba programa vienoda tampa labiau vienoda nei skirtinga.