Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Bronco
Data: 2013-08-28 04:28:29
On 2013-08-27 21:18, Kas_Pasake wrote:
> Tai vat man 51 colio CRT telikas geriau rodo negu
> Panasonic TX26LX500P (gal sesi metai jam) LCD 26 coliu . O gal del to kad
> CRT maziukas.

Geras CRT visada rodys geriau nei LCD, ypač, SD vaizdą. Problema tik dėl
dydžio, nes daugumai žmonių šiais laikais svarbiausia "dydis ir
detalumas (rezoliucija)", o CRT šito pasiūlyti negali. Bet šitie dalykai
suteikia tik "kiekybę", o ne "kokybę". Tarp kitko, žmonės jau spėjo
primiršti kaip rodo geri CRT, todėl kartais pamatę tokį, net pasako ką
nors, ale "žiūrėk tu man, kaip gerai rodo tavo senas telikas!" :]