Tema: Re: panasonic zt
Autorius: amenox
Data: 2013-08-28 08:35:53
Blogi produktai visuomet labai greitai dingdavo iš rinkos, čia ant tiek
elementaru, kad net stebiuosi kad tau reikia tokias paprastas rinkos
taisykles aiškinti. O kad visus vartotojus rinkoje laikai durniais čia jau
kita problema, gal gali man paaiškinti kaip galima tiek laiko ir tokius
kiekius vartotojų priversti pirkti blogą (ir brangesnį!) produktą? 25
kadras? Tiesa yra paprastesnis paaiškinimas - tai fanbojai, kuriu apstu
šiame grupse, kitais žodžiais labai susireikšminę egZpertai. Nors jei
pasakysi kad dirbi Panasonic pardavimų skyriuje aš viską suprasiu ir
atsiimsiu savo žodžius.