Tema: Re: panasonic zt
Autorius: dzonis
Data: 2013-08-30 23:58:00
Nei tu ji matai nei ka, perskaitei kazkur internete ir kartoji kaip papuga.
Kai parduotuveje ziuri kazkur pro sali atrodo ,kad mirga, realiai ziurint
tai tikrai ne,nebent nori specialiai iziureti.
Dar pafilmuok su kamera ir po to paziurek - va ten tai mirga.

"Mr.Green"  parašė naujienų news:kvqqq7$j42$1@trimpas.omnitel.net...

O tai parsivežus namo plazmos mirgėti nustoja, ar kaip ten yra su jomis? Jei
aš matau mirgėjimą parduotuvėje, matysiu jį ir namuose.

"dzonis"  wrote in message news:kvqn7u$hie$1@trimpas.omnitel.net...

Viskas butu ir ok ,tik kad visur i palyginimus kisi tas senas 1024x768
plazmas, kai tokiu turbut ne daugiau 10% belike ,o gal ir maziau.
Dar labai megsti lyginti skirtingos istrizaines plazmos ir LCD elektros
sanaudas. Jei tau LCD tinka ir patinka viskas ok,bet pirsti savo nuomone net
nemacius normalios plazmos normalioje aplinkoje -nekorektiska.

"Mr.Green"  parašė naujienų news:kvqi9u$fl6$1@trimpas.omnitel.net...

Žinau posakį - visi šoks per langą ir tu iš paskos? Aš vaizdą matau savo
akimis, ne kitų, jei tavo akims plazma rodo geriau, kame problemos, pirk
plazmą. Aš matau plazmos mirgėjimą ir plazmos niekada nepirksiu. Man nėra
svarbus 100 procentinis spalvų perteikimas kaip tikrovėje. Man LCD rodo
gerai ir man gerai, nepriklausomai nuo to, kokia tamstos nuomonė apie LCD.

"kukutis"  wrote in message news:kvqh9d$fa2$1@trimpas.omnitel.net...

Visiskai teisingai.
Pasakysiu tik tiek, kad tokia nuomone suformavo realybe ir faktai. Garbes
zodis,
tikrai meslo nesiulau zmonems, bent jau stengiuos.

== Quote from Mr.Green (lameris@xxx.lt)'s article