Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Bronco
Data: 2013-08-30 14:45:56
On 2013-08-30 08:14, amenox wrote:
> Parduotuvėj sąlygos yra VIENODOS visiems.

Taip. Dėl to abejonių nekyla. Yra tik klausimas, kaip tos vienodos
sąlygos veikia toje parduotuvėje "testuojamus akimis" telikus. Dabar
įsivaizduok, jog šalia tų LCD ir plazmų, dar būtų išskleisti ir balti
ekranai projektoriams ir irgi kažką rodytų. Spėju, projektoriaus
variantas tavo būtų iškart nušvilptas, juk sąlygos tai vienodos... Yra
toks geras posakis apie vienodas sąlygas - "kas rusui gerai, vokiečiui
mirtis!" :)

> Ir aplamai - čia ne mano, o
> gamintojo/pardavėjo problema. Na gal dar šio grupso. ;)

Gamintojo? Grupso? Ar tikrai? Gamintojas gamina plazmines paneles namų
kinui, kurias perka tie, kurie žino ką perką, kam naudos ir kokiomis
sąlygomis naudos ir visi patenkinti. Jei ne visi, tai bent kokie 98
procentai, nusipirkę plazminį teliką, tikrai dėl to nesigaili. Tai kur
čia problema? O grupse, kuris vadinasi o.tv, įdomu ką dar reiktų
aptarinėti, jei ne visus įmanomus tv variantus, ir išskirti kuris kam
labiausiai tinka? Man panašu, jog tai tik tavo asmeninė problema, jei tu
ir toliau užsispyręs visur vadovausiesi "logika", jog "daiktas turi
tikti viskam".

> "This bright lighting negatively affects your perception of plasma TV
> performance in multiple ways. At the same time, it plays to LCD TVs
> strengths."
>
> Na o dabar pradėkit apie tai, kad normalūs žmonės žiūri TV tik naktimis.
> :) Daiktas kuri nusiperku turi man tarnauti, o ne aš jam. Jei nusipirkus
> teliką aš dar turiu paruošti kažkokią reikalingą terpę kad normaliai
> žiūrėti tai nu nx, per senas aš jau tam. :)

Tai ar tu tikrai perskaitei kas čia parašyta, jog taip drąsiai cituoji
kaip argumentą savo pozicijai? Nepanašu. Nes tau jokios "terpės" jam
ruošti nereikėtų, na nebent neaišku kodėl susisukai namie tokias pat
lempas, kaip prekybos centruose, tai tektų jas užgesint.

> P.S. Straipsnis parašytas prieš metus, kas nors pasikeitė?

Pasikeitė. Naujos kartos plazmos nors ir "nepamėgo" tokio apšvietimo,
bet sugeba ir prie jo rodyti truputį geriau.