Tema: Re: panasonic zt
Autorius: mooney
Data: 2013-08-28 09:02:19
butent, zmonems 'parduodami' pikseliai, o ne kokybe. is dalies tai kaip ir
naturalu, nes pereinant nuo 'storo' tv ir ypac perkant pirmaji plokscia
ekrana, turi gi vadyninkai parduoti kazkokius 'bling bling' nes antraip
zmogus nesijaus kad nusipirko kazka vertingesnio.

On 2013-08-27 21:18, Kas_Pasake wrote:
> Tai vat man 51 colio CRT telikas geriau rodo negu
> Panasonic TX26LX500P (gal sesi metai jam) LCD 26 coliu . O gal del to kad
> CRT maziukas.

Geras CRT visada rodys geriau nei LCD, ypač, SD vaizdą. Problema tik dėl
dydžio, nes daugumai žmonių šiais laikais svarbiausia "dydis ir
detalumas (rezoliucija)", o CRT šito pasiūlyti negali. Bet šitie dalykai
suteikia tik "kiekybę", o ne "kokybę". Tarp kitko, žmonės jau spėjo
primiršti kaip rodo geri CRT, todėl kartais pamatę tokį, net pasako ką
nors, ale "žiūrėk tu man, kaip gerai rodo tavo senas telikas!" :]