Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-08-30 19:46:54
Žinau posakį - visi šoks per langą ir tu iš paskos? Aš vaizdą matau savo
akimis, ne kitų, jei tavo akims plazma rodo geriau, kame problemos, pirk
plazmą. Aš matau plazmos mirgėjimą ir plazmos niekada nepirksiu. Man nėra
svarbus 100 procentinis spalvų perteikimas kaip tikrovėje. Man LCD rodo
gerai ir man gerai, nepriklausomai nuo to, kokia tamstos nuomonė apie LCD.

"kukutis"  wrote in message news:kvqh9d$fa2$1@trimpas.omnitel.net...

Visiskai teisingai.
Pasakysiu tik tiek, kad tokia nuomone suformavo realybe ir faktai. Garbes
zodis,
tikrai meslo nesiulau zmonems, bent jau stengiuos.

== Quote from Mr.Green (lameris@xxx.lt)'s article