Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Bronco
Data: 2013-08-30 17:24:17
On 2013-08-30 15:27, amenox wrote:
> Tai pala, tu nori pasakyti kad plazmos šviesioje patalpoje turi minusą
> lyginant su LCD?

Taip. Todėl jų niekas, kas nusimano temoje, ir nesiūlo į ryškiai
apšviestas patalpas. Kaip ir nesiūlo projektoriaus su ekranu tokioms
patalpoms.

  :( Kaip čia taip - plazma ir turi kažkokį minusą, ir (o
> dieve) LCD pasirodo turi kažkokį privalumą. Negali būti. Netikiu - čia
> kažkokia klaida.

Man geriau šitos ironijos netaikyk, aš dar gyvenime niekam nekišau
plazmos, neišsiaiškinęs realių žmogaus poreikių. Kiek pastebėjau, ir
dauguma grupso dalyvių jos niekam neperša, bet plazmos techninių
privalumų prieš LCD papasakojimas kažkodėl dažnai yra priimamas kaip jos
piršimas. Ir aš šiame grupse niekad nemačiau, kad kas nors aiškintų, jog
plazma turi vien privalumus, o LCD vien minusus. Jei kas ir sakė tokią
nesąmonę, tai tikrai ne aš. Net neaišku yra, kam čia tu oponuoji.