Tema: Re: panasonic zt
Autorius: mooney
Data: 2013-08-28 19:48:21
sorry - 'in my book' tu esi durnas. nezinau ar neiseidamas is savo kaimo ta
kada nors suprasi. linkejimai issaugti is savo provincialumo.

"amenox"  wrote in message news:kvka6n$8o0$1@trimpas.omnitel.net...

"pradejau nuo kruvos forumu anglu kalba, perskaiciau daugybe nauju lcd
modeliu apzvalgu ir po truputi atkreipdavau demesi i palyginimus su 'sena'
plazma" - ką aš galiu pasakyti? Priklausomai nuo to kur tu lankeisi ir kur
buvo brukama tam tikra nuomonė tu ir gausi/gavai rezultatą, kitais žodžiais
tu gavai savo nuomonę kažkokiuose saituose, palyginimui galiu pasakyti kad
kiti gauna savo nuomonę šopuose iš ne kurių piliečių salėje, tai pasakyk man
kodėl tavo šaltiniai/nuomonės geresni už kitas? Technologijos nepasikeitė,
jos kokios buvo tokios ir liko, su visais savo pliusais ir minusais.
Pabrėšiu - SU VISAIS PLIUSAIS IR MINUSAIS. Ir žinai kas šitam grupse užknisa
labiausiai - tai kad kažkokia technologija BRUKAMA kaip IDEALI, taip, taip -
BRUKAMA, o ne SIŪLOMA, ir taip - NE IDEALI ji. Kalbi apie pardavėjų sąmokslą
ir tūpus vartotojus? Tavo žiniai grupelė fanbojų tai daro pastoviai šiame
grupse, ir turiu pastebėti taip aktyviai kad jau nežinau kuo juos laikyti
kaip tik pardavėjais arba profesionaliais troliais. Pirkėjas galutinį
sprendimą turi priimti remdamasis savo ausim/akim, o ne kažkieno kalimu į
galvą. O kai nusiperki TV tai ... nu negi pasakysi kad kažkas blogai jei esi
fanbojus? Žinoma kad nusipirkai geriausią daiktą, nes va nuosavos akys gali
apgauti, o <'profesionalus' review>,<'profesionalus' patarėjas
šope>,<'ekspertas' omnio grupėj> ar <achujenna tech. parametrų lentelė
kažkuriam saite> ne.