Tema: Re: panasonic zt
Autorius: mooney
Data: 2013-08-28 23:29:23
bling bling - ala neoniniai purkstukai? :) na tai aisku, jei tai tavo
'gerumo' standartas sunku ka daugiau ir pasakyti. beje ryskesnes spalvos
turi omeny ir tai kad tv kaip sviestuvas veikia? ir grazu kaip zole per fule
ne tai kad tikroviskai atrodo, o lyg padazyta blizgiais dazais butu?
animacija megsti ziureti pc padaryta, kad tavo minimas 'efektas' geriau
jaustusi?  nors is tikru - na vkus i cvet druzej niet - as pilnai priimu,
kad toks skonis ir tavo isvardintas kriterijus yra kaip ir OK, taciau
asmeniskai man tavo isvardintas kriterijus juokingas (man), jei tau tai
svarbu, aisku imi 'bling bling'. taciau spalvu gilumas siaip apibreziamas
per tv sugebejima tureti nuosava max 'kontrasta' - ty max skirtuma tarp
juodos ir baltos spalvu (aka 'juodos spalvos juodumas'). ne paslaptis, kad
juoda yra geresne pas plazma - atitinkamai as matau daugiau spalvu,
atspalviu ir seseliu ant plazmos, taciau fules aikste ant mano tv nera
'dazyta' ir nespigina akiu - pagal tavo kriteriju tai yra blogiau :) ka gi -
kiekvienam savo.

"YZF"  wrote in message news:kvle4n$aqj$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013.08.27 22:41, mooney wrote:
> define "geriau"

> Nekontroliuojamoje - dienos -  aplinkoje, LCD (del savo stiprios,
> intensyvios sviesos) rodo geriau. Todel juos ir perka. Ir ne tik del to,
> zinoma.

ryskesnes spalvos ir 'efektas' didesnis. Nueini i parduotuve, paziuri i
ledinukus o poto paziuri i greta esancia plasma - wtf, kodel ji taip
tamsiai rodo? na ir perki leduka. O plasmos maksimalus skaistis netempia
(beabejo) iki led'u. Stai tau ir rezultatas.