Tema: Re: panasonic zt
Autorius: amenox
Data: 2013-08-30 16:27:22

news:kvq0lk$4mc$1@trimpas.omnitel.net...

> Taip. Dėl to abejonių nekyla. Yra tik klausimas, kaip tos vienodos sąlygos
> veikia toje parduotuvėje "testuojamus akimis" telikus. Dabar įsivaizduok,
> jog šalia tų LCD ir plazmų, dar būtų išskleisti ir balti ekranai
> projektoriams ir irgi kažką rodytų. Spėju, projektoriaus variantas tavo
> būtų iškart nušvilptas, juk sąlygos tai vienodos... Yra toks geras posakis
> apie vienodas sąlygas - "kas rusui gerai, vokiečiui mirtis!" :)

Tai pala, tu nori pasakyti kad plazmos šviesioje patalpoje turi minusą
lyginant su LCD? :( Kaip čia taip - plazma ir turi kažkokį minusą, ir (o
dieve) LCD pasirodo turi kažkokį privalumą. Negali būti. Netikiu - čia
kažkokia klaida.

> Gamintojo? Grupso? Ar tikrai? Gamintojas gamina plazmines paneles namų
> kinui, kurias perka tie, kurie žino ką perką, kam naudos ir kokiomis
> sąlygomis naudos ir visi patenkinti. Jei ne visi, tai bent kokie 98
> procentai, nusipirkę plazminį teliką, tikrai dėl to nesigaili. Tai kur čia
> problema? O grupse, kuris vadinasi o.tv, įdomu ką dar reiktų aptarinėti,
> jei ne visus įmanomus tv variantus, ir išskirti kuris kam labiausiai
> tinka?

Yra du skirtingi dalykai - aptarinėti ir piršti kitiems. Ir tas kišimas
visur jau užkniso.

>Man panašu, jog tai tik tavo asmeninė problema, jei tu ir toliau užsispyręs
>visur vadovausiesi "logika", jog "daiktas turi tikti viskam".

Tau patinka plazma - tu nusipirkai plazma, man patinka LCD aš nusipirkau
LCD, abu patenkinti. Dėmesio klausimas - kodėl mano LCD blogai, o tavo
plazma gerai?  Šiam grupse yra taip. Aptarimai nepadės, tai jau nutarta.

> Tai ar tu tikrai perskaitei kas čia parašyta, jog taip drąsiai cituoji
> kaip argumentą savo pozicijai? Nepanašu. Nes tau jokios "terpės" jam
> ruošti nereikėtų, na nebent neaišku kodėl susisukai namie tokias pat
> lempas, kaip prekybos centruose, tai tektų jas užgesint.

Saulę irgi užgesint? Namą teisingu kampu pasukt? O kad ir tokias pat lempas
kaip šope turiu - tai ka? Aš ką dėl teliko turiu apšvietimą namie keist? Gal
dar akių operaciją pasidaryt kad atitikt plazmų žiūrėtojų kriterijus? :)

> Pasikeitė. Naujos kartos plazmos nors ir "nepamėgo" tokio apšvietimo, bet
> sugeba ir prie jo rodyti truputį geriau.

Na kaip supratau nieko nepasikeitė. :)