Tema: Re: panasonic zt
Autorius: mooney
Data: 2013-08-30 09:32:07
keistas tu zmogelis - 'parduotuve', 'parduotuve' tekartoji. tv technika
vertinama pagal keleta parametru - sugebejimas atkurti spalvas, spalvu
tikrumas, matymo kampas, judesio atkurimas, ekrano vientisumas etc etc, tau
deja pavyksta kartoti 'parduotuve'. taip, parduotuviu apsvietimas padeda
uzmaskuoti kaip tv rodys tavo namuose. bet jei tavo kriterijus 'parduotuve'
tai nelabai ir susisnekesim. gal ir nereikia, nesiruosia niekas tau nieko
irodineti, bet diskusijoje norisi isgirsti argumenta

"amenox"  wrote in message news:kvpd7u$koe$1@trimpas.omnitel.net...

Parduotuvėj sąlygos yra VIENODOS visiems. Ir aplamai - čia ne mano, o
gamintojo/pardavėjo problema. Na gal dar šio grupso. ;)

"This bright lighting negatively affects your perception of plasma TV
performance in multiple ways. At the same time, it plays to LCD TVs
strengths."

Na o dabar pradėkit apie tai, kad normalūs žmonės žiūri TV tik naktimis. :)
Daiktas kuri nusiperku turi man tarnauti, o ne aš jam. Jei nusipirkus teliką
aš dar turiu paruošti kažkokią reikalingą terpę kad normaliai žiūrėti tai nu
nx, per senas aš jau tam. :)

P.S. Straipsnis parašytas prieš metus, kas nors pasikeitė?