Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Bronco
Data: 2013-08-31 00:09:38
On 2013-08-30 21:10, Mr.Green wrote:
> O tai parsivežus namo plazmos mirgėti nustoja, ar kaip ten yra su jomis?
> Jei aš matau mirgėjimą parduotuvėje, matysiu jį ir namuose.

Ne. Jei tu matai mirgėjimą parduotuvėje, tai dar nereiškia, jog tau
mirgės ir namie. Anksčiau savo rašytame poste aš paminėjau, jog
mirgėjimą nuolatos mato labai mažas procentas žmonių ir aš kalbėjau apie
tuos, kurie jį mato NUOLATOS VISOMIS SĄLYGOMIS. Jei matai mirgėjimą
parduotuvėje, dar turi gerą šansą, jog namie jo nematysi, ar matysi tik
taip, kaip mato didžioji dalis žmonių - baltame fone. Mirgėjimas gali
labai matytis dėl parduotuvėje naudojamo spliterio ir (ar) apšvietimo.
T.y. tau dar ne viskas prarasta. Pasitikrink pas ką nors namie, ar
tikrai tu mirgėjimą matai nuolatos. jei matai, na ką padarysi,
nepasisekė. Bet žinok, didžioji dalis žmonių jo arba nemato visai, arba
mato tik baltame fone.