Tema: Re: panasonic zt
Autorius: Icetom
Data: 2013-08-28 11:16:53
>Ar galima sulyginti CRT ir plasma ?

Taip, PDP artimesnė technologija.

> Tai vat man 51 colio CRT telikas geriau rodo negu Panasonic TX26LX500P
> (gal sesi metai jam) LCD 26 coliu .

1. CRT skirti rodyti pakaitinį signalą ( 576i). JAV rinkai berods buvo ir
1080i tipo CRT telikų, bet, man asmeniškai, neteko matyti kaip tokio tipo
CRT rodo :(.
2. LCD TV ir PDP pagrindinė paskirtis - rodyti 720p ar 1080i/p turinį
2.1. +LCD dažniausiai negali taip kokybiškai keisti "mastelį"
2.2. Daug kas priklauso nuo naudojamo vaizdo procesoriaus kokybės LCD
gaminyje, nes jis turės konvertuoti 576i į progresyvų formatą ir jį
išdidinti iki 720 ar 1080 raiškos.

Todėl nieko, nuostabaus, kad tam skirta technologija kur kas geriau rodo SD
raiškos kanalus ;). Jei imti kaip esminę savybę - kokybiškas SD raiškos
kanalų rodymas, tai kokybės prastėjimo eiliškumu bus taip:  CRT-> PDP->LCD.