Tema: Re: panasonic zt
Autorius: dzonis
Data: 2013-08-31 23:48:22
A va kame saknys pasirodo :) Dekui , reikes pabandyti , pas mane AMD Radeon
4800 series videske (jau net neatsimenu tikslaus modelio ).
Gali buti ,kad dar vienas plazma mitas bus busted :)

"Icetom"  parašė naujienų news:kvtio6$d0c$1@trimpas.omnitel.net...

>Na pvz  man irgi nepatinka kaip rodo window dekstopa plazma pajungta prie
>teliko.

AMD GPU atveju, Catalyst'ai turi atpažinti televizorių kaip televizorių, o
ne kompo monitorių. Kitaip tvarkyklės pavarys kitokį skleistinės (refresh)
dažnį (nemaišyti su kadrų kaitos dažniu). Su anksčiau turėta AMD HD4870 dar
būdavo, kad skleistinės dažnis atsistatydavo "pixel format" pakartotinai
nustačius YCbCr 4:4:4 į YCbCr 4:2:2 ar atvirkščiai ir vėl atgal.