Tema: Re: panasonic zt
Autorius: amenox
Data: 2013-08-30 18:31:25
Tau netaikau nieko, tiesiog jei pabrausinsi per grupsa tai tikrai surasi
temų kurio subj. klausimas apie LCD ir ten BŪTINAI atsiranda aktyvių
piliečių reikia ar nereikia įkišančių savo trigrašius. :) Aš suprantu kai
pvz. tema "padėkite išsirinkti TV",  bet kai tema "koks LCD geresnis ..." ir
atbėga kažkoks pilietis su eiliniu "a kodėl nenori plazmos paimti?" - nu jau
pradeda užp...sti. :) Finale tema išsiverčia kieno pimpalas didesnis ir
nieko naujo nesužinai.