Tema: Re: panasonic zt
Autorius: dzonis
Data: 2013-08-31 21:18:03
Na pvz  man irgi nepatinka kaip rodo window dekstopa plazma pajungta prie
teliko.

"Bronco"  parašė naujienų news:kvt6uc$8mq$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013-08-31 12:01, dzonis wrote:
> Siaip dar statinis vaizdas turi buti ,kad matyti ta mirgejima ant baltos.

Statinis? Turi omenyje sustabdymą ant pauzės? Tada man nebūtinai, aš
spėju pamatyti mirgėjimą, kai žiūrint filmą trumpam dideliame ekrano
plote pasirodo baltas fonas. Aišku, jei rasčiau filme momentą, kai
viskas balta ir sustabdyčiau ant to kadro, tai matyčiau pastoviai :) Bet
sakau, tai labai retas atvejis, kurio kartais nebūna visai visame filme,
todėl šis efektas visiškai nevertas diskusijos. Bet aš suprantu kaip
galėtų jaustis žmogus, kuris tokį mirgėjimą matytų visą filmą. Nekas jam
būtų.