Tema: Re: panasonic zt
Autorius: kukutis
Data: 2013-08-30 19:20:43
Nereikia cia issidirbineti is kitu pasisakymu. Kartais tenka issiklausineti iki
galo issiaiskinti, nes bpasitaiko taip, kad gal zmogus buna suklaidintas LCD
rinkodaros ir LCD demagogu. Pavyzdziui, jeigu reikia 32" ir didis tikrai labai
ribotas, tai belieka rinktis LCD, o toliau - tik plazma.

Reziume: Kas renkasi LCD televizoriu nuo 42" ir didesne istrizaine, tas,
atsiprasant, yra mazochistas.

== Quote from amenox (amenox@gmail.com)'s article