Tema: Re: panasonic zt
Autorius: amenox
Data: 2013-08-30 09:14:22
Parduotuvėj sąlygos yra VIENODOS visiems. Ir aplamai - čia ne mano, o
gamintojo/pardavėjo problema. Na gal dar šio grupso. ;)

"This bright lighting negatively affects your perception of plasma TV
performance in multiple ways. At the same time, it plays to LCD TVs
strengths."

Na o dabar pradėkit apie tai, kad normalūs žmonės žiūri TV tik naktimis. :)
Daiktas kuri nusiperku turi man tarnauti, o ne aš jam. Jei nusipirkus teliką
aš dar turiu paruošti kažkokią reikalingą terpę kad normaliai žiūrėti tai nu
nx, per senas aš jau tam. :)

P.S. Straipsnis parašytas prieš metus, kas nors pasikeitė?