Tema: Re: panasonic zt
Autorius: dzonis
Data: 2013-08-31 13:01:58
Siaip dar statinis vaizdas turi buti ,kad matyti ta mirgejima ant baltos.

"Bronco"  parašė naujienų news:kvr1bc$lot$1@trimpas.omnitel.net...

On 2013-08-30 18:44, Mr.Green wrote:
> Aš matau plazmos mirgėjimą ir plazmos niekada nepirksiu.

Tarp kitko, tai vienas esminių argumentų, kurie lemia, jog konkrečiam
žmogui plazma netinka. Tik gerai yra tai, jog tikrai nedidelis nuošimtis
žmonių jį mato pastoviai ir tai yra veikiau išimtis, nei taisyklė. Aš
pats, pvz., mirgėjimą matau tik kai ekrane apie 2/3 ploto užima balta
spalva, kas yra gana retas atvejis ir todėl man mirgėjimas visiškai
netrukdo. Bet pasitaiko žmonių, kurie jį mato NUOLATOS :/ Tada tikrai
bėda ir tenka plazmos atsisakyti.