Nereikia gražios terminologijos, o reikia gražios ir iki galo veikiančios sistemos - arba pažeidimų fiksavimo sistema veikia taip, kad būtų įmanoma nesipisant pusę metų (aš raktus daviau Petrui, pertras Antanui, antanas Jonui, jonas Aloyzui - ir visi taip vorele kas porą savaičių keliauja į mentyną atraportuot savo versijos), kad ir su savininko pagalba atpažįstant snukį, greitai ir vienareikšmiškai nustatys ne kažkokį menamą abstraktų valdytoją (tam tikram laiko intervale jų gali būti ne vienas ir nebūtinai savininkas tiksliai žino, kuris konkrečiu momentu tuo valdytoju buvo, jei nėra knygučių vedama), o konkrečiai konkretų pažeidimą padariusį asmenį, arba be jokių variantų aiškiai ir konkrečiai baudžiamas savininkas. Aš suprantu, kad realiai moderni teisinė sistema su teisingumu bendro turi labai mažai, bet bent jau turi būt pirminis aiškumas kažkoks... -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-12-05 14:54, Linas Petkevičius wrote: > Preziumuojama, kad savininkas, bet is turi teise pateikti duomenis apie > kita valdytoja. Gali pateikti melagingus, bet as nerizikuociau - labai > jau skausmingai gali baigtis ir rizika didele. O ir draudimas ten labai > gerai padeda su tuo kovoti, bet jei del 30 eur pabrangimo pas mus jau > zmones zada eiti juos ibuozinti, isivaizduoju, kas butu taisykles pagal > tuos laukinius vakarus pasikoregavus.... > > "Caponi" wrote in message news:p0641k$sbh$1@trimpas.omnitel.net... > > Taip yra ir kitas variantas, daryt kaip LP paminėtoj UK, kaip suprantu, > schema ten paprasta - visada atsakingas auto savininkas, be > interpretacijų. Tada savo mašiną saugai kaip bybį ir jei ką, dulkini > asmeniškai tą, kam davei.