Ne. Ideale bausmė turi būt staigi, ir neišvengiama. Ir baudžiami tik kaltieji, o ne bele kas. Jei bandytum ir paskaityt ką rašau, tai seniai būtum supratęs. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-12-05 22:42, mindau wrote: > o tai teisingesnis principas butu tada panaikint visas baudas ir palikt > tik pikta pagrumojima pirsteliu? ar ka jus turite minty? > > > > "Caponi" wrote in message news:p06vui$k3j$2@trimpas.omnitel.net... > > Aš apie principus. OK, aš vesiu, o kažkas sukčiaus? Aš, blet, dėl visos > Lietuvos rūpinuosi :-) > > > -- > Caponi > Toyota Corolla '07 1.6i > Honda CRV '08 2.0 i-VTEC > > On 2017-12-05 22:20, Dainiushas wrote: >> >> tau tiktų privaloma jeblė su knygutėm? O savarankiškai vest negali? >> >> 12/5/2017 5:44 PM, Caponi rašė: >>> Koks skirtumas sumos - esmė procese, UAB'o atveju pagal ten galiojančią >>> tvarką (jei jos nesilaikysi, gausi, spėju, atskiru punktu per snapą) >>> visada turi būti žinomas vairuotojas tam tikru laiko tarpu. Psio, man >>> tiktų. >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Toyota Corolla '07 1.6i >>> Honda CRV '08 2.0 i-VTEC >>> >>> >>> On 2017-12-05 17:30, Linas Petkevičius wrote: >>>> Del vokieciu tvarkos abejoju, nes nezinau baudos sumos. >>>> >>>> "Caponi" wrote in message news:p06dqf$5gg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> . O va pas vokiečius šitoj vietoj tvarka. UK, >>>> pagal LP pasakojimus, irgi tvarka, kas liečia KET pažeidimus, nors ir >>>> kiek kitaip realizuota nei DE. Pas mus eilinis bardakėlis... >>>> >> >