Tai vat tame ir reikalas - nėra nors kažkokių užuominų apie realiai pažeidimą padariusį asmenį (nuotraukos) - visi gali sukt uodegas. Kai mentus (aš jaučiuosi juos turįs teisę taip vadint, nes gyvenime buvo kelios situacijos (ne su mano padarytais KET pažeidimais susijusių, jei ką), iš kurių aišku, kad iš principo geriausiu atveju standartiniu būdu (t.y. pe pažįstamų, kyšių ar gal net pardėto nachališkumo) gali sulaukt pozicijos iš "tvarkos sergėtojų" - "mums px") užpis - galiausiai bus nuskalpuotas savininkas. Abydna nebūtų, jei tai būtų iš karto 100% aišku prieš kažkam patikint mašiną. Dabar kaip ir yra viltis, kad sistema veikia, o, pasirodo, realus rezultatas - krūva sugaišto laiko, pagadinti nervai ir tam tikras finansinis nuostolis. -- Caponi Toyota Corolla '07 1.6i Honda CRV '08 2.0 i-VTEC On 2017-12-05 14:49, Linas Petkevičius wrote: > Tu neprivalai zinoti, kas vairavo. Uzteks, kad tu pateiski indormacija, > kam esi atidaves raktelius ir technini pasa. Variantas atidaviau iskarto > dviems - sorry, nepraeis. > > "Caponi" wrote in message news:p0641k$sbh$1@trimpas.omnitel.net... > > > važinėjasi vienas iš man žinomų 2 žmonių. Jei gaučiau už kad ir 2 > mėnesių nedviprasmiškai įformintą pažeidimą (su nurodytu laiku, vieta, > automobiliu ir vairuotoju - bent jau aiškiai matoma roža fotografijoj, > kaip kad buvo ir pas mus iki nesenų laikų (pats, kaip minėjau, susidūręs > nebuvau, bet esu ne vieną pasakojimą iš pirmų lūpų girdėjęs, kad > fotosesijos gaunasi pakankmamai detalios ir nedviprasmiškos)) - viskas > OK.