Kazkaip manau kad cilindrus praslifuot ar velenus paplonint ir viska mikrometru perejus atgal surinkt tai cia 20-30metu atgal gamintiem varikliam dar skaitesi kapitalke, kai tuo tarpu dabar visoj periferijoj tiek is anksto uzprogramuotu ir atejus laikui nelabai issprendziamu bedu, kad uzsidegus check'ui labiau prakaitas ispila nei kad debesi baltu ar melynu dumu is dusles pamacius... O jei dar prie visos kuro aparaturos, egru, dpfu, liambdu ir grandiniu ir daugiamasiu smagraciu pridesim neslifuojamas gilzes su nikasilu, dylancias galvas, tusciavidurius velenelius, ir pirsto storio alkuninio kaklelius, tai kazin ar apskritai jau beegzistuoja toks terminas kaip "pilna kapitalke". On 28.03.2019 13:23, Invertuota panda wrote: > Yra dar kas moka daryt ir turi reikalinga iranga slifavimams, > gilzavimams etc? > > Cia siaip kol kas tik virtualus smegenu kompostiravimas kadangi > autopramone vel masiskai ismoko daryt shudinus motorus. Ir idomu kiek > siais laikais kainuoja worst case ir ar apskritai padaroma. > > Tarkim sugalvociau, kad man reikia kokios nors benDzinines audi, vw ar > net skodos. Savaime aisku su >180ag, o tai reiskia 1.8 arba 2.0. > Pastarieji kaip zinia masiskai serga tepalo ryjimu del shudinos ziedu > konstrukcijos, daznai nenuvare net apgailetinu 100tkm. > > Yra remontiniai kitai, tiek paciu vw tiek 3rd party. Bet tai reikstu, > kad reikia bert varikli, tada slifuot galva ir bloka. Jei jau ilindai > tai reiskia kad gali tekt tvarkyt cilindrus etc etc, nes nedesi gi nauju > iskart klibanciu stumokliu. > > Zodziu yra kam nuvezt pabertas dalis kad apdorotu staklese? Ar cia tipo > jau ismire skillzai arba beveik baigia ismirt?