Net minties tokios nera buve, ishlipt kad rukyt "Ssang Yong" <yong@ssangyong.kp> wrote in message news:q7u1f0$bgb$1@trimpas.omnitel.net... > teisingiau tai gal islipt ir tada uzrukyt, nes jei ne, tai irklai gale > tikrai nebus didziausia problema toj masinoj > > "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message > news:q7u17f$b94$1@trimpas.omnitel.net... >> Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir >> tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. >> Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis >> i gala ir irkluot? >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net... >>> vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu >>> leketrinių langų? >>> >>> Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus >>> ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau, >>> tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :) >>> >>> 2019.04.01 15:41, Caponi rašė: >>>> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau. >>>> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines >>>> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma >>>> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų. >>>> >>>> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai >>>> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau >>>> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai >>>> retesnis privalumas. >>>> >>>> >