Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis i gala ir irkluot? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net... > vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu > leketrinių langų? > > Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus > ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau, > tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :) > > 2019.04.01 15:41, Caponi rašė: >> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau. >> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines >> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma >> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų. >> >> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai >> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau >> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai >> retesnis privalumas. >> >>