Ziurek eCVT O siaip graudu skaityti... bet negali nedutikti su didele dalim teksto. Pora momentu - Pirma, DSG6 jau ismoko nebrangiai taisyti, o ir negenda jie baisiai, maniskis jau 340k prasukes. Antras - tie tavo TFSI kurie tera kompromisinis variantas patys tuoj nebetilps i ekologines ribas ir vel rinkis is naujo... Invertuota panda <fake@iname.com> wrote: > On 3/28/19 21:37, sharkius wrote: >> Kazkaip manau kad cilindrus praslifuot ar velenus paplonint ir viska >> mikrometru perejus atgal surinkt tai cia 20-30metu atgal gamintiem >> varikliam dar skaitesi kapitalke, kai tuo tarpu dabar visoj periferijoj >> tiek is anksto uzprogramuotu ir atejus laikui nelabai issprendziamu >> bedu, kad uzsidegus check'ui labiau prakaitas ispila nei kad debesi >> baltu ar melynu dumu is dusles pamacius... O jei dar prie visos kuro >> aparaturos, egru, dpfu, liambdu ir grandiniu ir daugiamasiu smagraciu >> pridesim neslifuojamas gilzes su nikasilu, dylancias galvas, >> tusciavidurius velenelius, ir pirsto storio alkuninio kaklelius, tai >> kazin ar apskritai jau beegzistuoja toks terminas kaip "pilna kapitalke". > > Na as neplanuoju prikelinet karucius su puse lemono rida. As apie > konstrukcinius prakolus kurie gali nutikt dar nenuvaziavus net 100tkm ir > kokiu siais laikais kazkaip dxja daug patapo praktiskai pas visus. > Kitaip tariant, gamintojai del ivairiu priezasciu "isidrasino" ir eme > rizikuot. > > Kaip kad pvz tepaliniai vag'o ziedai. Sia problema autopramone issprende > gal pries puse amziaus, o vag'as kazkodel vel prikele is numirusiu. Apie > kitas dideles problemas ten nieko nesigirdi. Laimei yra dar varikliu > enzinyringo kromeliu kurie pasukioja pirsta prie smilkinio VAG'o > inzinieriu pusen ir pasiulo remontinius kitus issprendziancius problema. > Mano klausimas buvo apie normalaus ju idejimo galimybes. > > Arba pvz lenTCiugai. Gi jau mokejo daryt "praktiskai amzinus", kur pirma > variklis per visus galus sudyla, o lenTCiugui ir zvaigzdem nulis > emociju. Kai paziuri dabar, tai pas kas antra anie ima barsket vos ne po > 50tkm ridos, zvaigzdese jau ismustos duobes. Pas kazka uztenka pakeist > lenTCiuga, pas kazka reikia keist ir pvz alkune, nes ten zvaigzde > "borkuota" ir atskirai nesikeicia. > > Zodziu viso sito smegenu koNpostiravimo tikslas yra mazdaug orientacija > kas siais laikais yra tragiska, o kas dar ne. > > Mintis mazdaug tokia: zinom kad uzsimanius 3-5 metu 50-100tkm ridos > pascato, a4, a5, a6, oktavijos teks jamt 1.8-2.0 TFSI varinkeli su > mechanika. Zinom kad jie serga tepalo ryjimo problema ir zinom kad > perkant to isoriskai niekaip nesimato apart to kad tepalas bus sviezias :) > Jei kapitalkiu niekas nebedaro, tai visa sita koncerna iskart nurasom > nx, nes problema nesprendziama. Jei daro - galima skaiciuot ir galvot. > > Na ir taip toliau. Tas pac ir su variatoriais. Pvz zinom kad jie ilgai > negyvena ir praktiskai nekapitalinami. DSG irgi tokios su nepagydamom > problemom. Isvada - ziuret tik arba i mechanika arba normalu automata, > visa kategorija su variatoriais ir ivairiu gamintoju dsg galima iskart > nurasyt. Kaip ir mano atveju dyzelius. > > Tada labai greit paaiskeja, kad pasirinkimas per visa rinka ne toks jau > ir didelis, patampa lengva pasirinkt. > >