On 2019-04-14 14:00, Invertuota panda wrote: > On 4/14/19 12:14, Caponi wrote: >> Vot daug prirašei teorijų, o realybė tokia, kaip ir pats pastebėjai - > > Tipo del to kad "daug" tos "teorijos" tipo nebegalioja? Pernelyg daug > raidziu? Raidžių ne per daug. Tik iš jų praktinės naudos šiuo atveju, deja, lygiai nulis. >> turi dvi metalines 1.5 tonos karobkes, kurias varo iš sudeginamo kuro >> gaunama energija (ir ant 120 km/h jau variklis ne visai tuščiai dirba), > > Zinok visai. Jam ten kruizinant 120km/h reikia kokiu 30-40kW galingumo, > t.y. visos tos naujos technologijos gali pasirekst visu savo groziu. Sakai gali. Bet pats sakei, kad nepasireiškia. Išvados? >> ir px visos tos elektronikos (kurias, beje, irgi šert kažkuo reikia), >> realiai išgaunamas iš kuro energijos kiekis +/- tas pats ir jos reikia >> panašiai idant įveikti trinties jėgas ir oro pasipriešinimą. Visas tas > > Trinties jegos pas mineta mersa turi buti gerokai mazesnes. Rasiau kodel. Ir vėlgi, rašei, bet praktinis rezultatas nestebimas? > >> modernus džiaugsmas naudos duoda tik miestuose, kuo akivaizdžiai >> galima įsitikint praktiškai, be mandrų išvedžiojimų. > > Jau rasiau, galiu dar karta pasikartuot: mieste sanaudos neikiek ne > mazesnes nei pas mano morka. Gerokai virs 10 litru. Ir kokios galutinės visos šitų praktikos ir teorijos prieštaravimų išvados? -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC