Tema: Re: Kaip lietuvoj reikalai su varikliu kapitalkem?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-04-02 10:53:05
On 4/2/19 04:57, sharkius wrote:
> As tai kazkaip galvoju, kad jei jau VAG su enginieringu turi problemu,
> ir neranda kas zemes lygyje dadarytu savo darba iki galo ir uz tai savo
> munduru atsakytu, tai visokiuose motoristu kioskeliuose viskas dar
> sudetingiau, ten arba entuziastai uzsiverte jiems idomiais darbais, arba
> detaliu keitejai, labiau zianantys kaip greiciau ir sklandziau koki
> dirza, siurbli ar purkstuka pakeist, nei kad gilintis kazkur, galvot
> kaip geriau ir cackintis su paciento pageidavimais....
Tai as pac pasidaryciau, man kromeliai reikalingi tik del ju stakliu.
T.y. gautu tokius darbus kaip paslifuot bloka etc.
Kas del VAG'o, tai jie su engineeringu kaip tokiu tikrai neturi
problemu. Ju problemos yra su menedzmentu kuris tu engineeriu neklauso
ir siekia savo tikslu, tokiu kaip pvz "padidint trumpalaiki pelna tam
kad gaut premijas". Nu tipiska american business school. Labai gerai
parode visas tas dyzelgeitas. Ir cia ne tik VAG'as, visoj pramonej tas pac.
Pvz kad ir nesibaigiancios dramos su grandinem pas visus be isimties
gamintojus. Irgi ne tai kad inzinieriai nezino kuo tai gresia. Turiu net
kazkur berodz 2008 straipsni prognozuojanti tai kas bus. Ir ka? Vistiek
sudejo, vistiek sudejo i variklio subine taip kad pakeist butu itin
faina ir vualia.