bet mersas jau link EU6, tavo kregždė kelintas ten, antras? On 4/14/2019 11:55 AM, Invertuota panda wrote: > On 4/13/19 21:11, Caponi wrote: >> Visa ta moderni xuinia padeda kažkiek kai variklis tuščiai dirba, o >> kai reikia atlikt tam tikrą darbą, mes turim elementarią fiziką - >> darbą atlieka degdamas iš esmės vis dar tas pats kaip prieš 20 metų >> kuras ir su nedidele paklaida px kas ten aplink cilindrus prikabinėta, >> bet tam pačiam darbui atlikti reikia sudeginti tiek pat kuro. > > 120km/h autostradoj su tempomatu ir yra "variklis tusciai dirba". > > Ir ta pati fizika sako, kad 4 cilindru prie 1600rpm ir 2L sanaudos bus > mazesnes nei tas pats 6 cilindram, 2.2L prie 3500rpm. > > Nes kukliai vertinant kone 30% daugiau nuostoliu vidinei variklio > trinciai (smaukyt 2 papildomus stumoklius, maigyt 8 papildomus voztuvus, > daugiau guoliu etc etc). Taip pat reikia sukt vandens pompa kuri pas > mersa jau "on demand" net neziurint i RPM skirtumus. Tepalo siurblys pas > mersa irgi valdomas. Skirtingai nuo maniskiu kurie tiesiog tupai varo > tiek kiek juos sukti su atitinkamais nuostoliais. Tusciavidure alkune etc. > > Tada dar prisideda visokie ten benefitai su tiesioginiu ipurskimu tipo > lokalus degimas tik cilindro dalyje, zymiai tixlesnis dozavimas etc. Kai > maniskis tiesiog negali nusiliesint daugiau min ribos. Dar visokie ten > scavengingai etc etc. > > Autobane vairas daugumoj laiko tiesiai ir stiprintuvas merse nieko > nekainuoja. Jo ten gal isvis niekada nereikia. Kai tuo tarpu maniskiam > hidraulinis siurblys pumpuoja visada. Ir prie 3500rpm netgi is peties. > > Tas pats ir su tais inteligentiskais generatoriais. Mersui greiciausiai > pakanka ji pajungt ties (80) apribojimais kai tiesiog atleidziu gaza tam > kad pakraut savo AGM akuma. Kai tuo tarpu maniskis pastoviai varineja > elektronus reikia ar nereikia. > > Na zodziu neuzskaitau.