2019.04.18 14:17, Spakainas rašė: > Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie > 10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė > sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas > skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas. > O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių > skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno. jei ~25% benzo energijos sunaudojama stumimui i prieki, tai cia gaunasi kostmosas kaip gerai. > 2019-04-17 16:40, Invertuota panda rašė: >> On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote: >>> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant >>> kelių šimtų kg, ne? >> >> Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes >> jau +80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc. >> Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios >> praktines reiksmes. >> >> E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne. >> Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento >> aerodinamikoje. >> >>> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir >>> neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų >>> ekanomija jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, >>> normaliai kruizinant gaunasi px. >> >> Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu >> skirtumai minimalus apart start-stop.