teisingiau tai gal islipt ir tada uzrukyt, nes jei ne, tai irklai gale tikrai nebus didziausia problema toj masinoj "Tomas" <ich@tam.net> wrote in message news:q7u17f$b94$1@trimpas.omnitel.net... > Palaima tame, kad praverus galini langa vaziuojant, kvapus, dregme ir > tabako duma ishtraukia mikliau ir teisingiau, nei priekini kuri nors. > Dabar zhek, kas patogiau - ar mygeli po ranka nuspaust, ar sustot, sestis > i gala ir irkluot? > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:q7t1ou$aic$1@trimpas.omnitel.net... >> vat dėl "nemenkas" - kame ten stebuklas ir palaima nuo galiniu >> leketrinių langų? >> >> Kita vertus, 1990m BNW piptelėjus signalizacija mokėjo užsidarinėt visus >> ten langus liukus etc. iš gamyklos čia taip. Pas japonus kiek mačiau, >> tai vis myKtukai ir stori laidai į juos.... :) >> >> 2019.04.01 15:41, Caponi rašė: >>> Pradedam nuo to, kad nestudijavau praislistų, tai niuansų nežinau. >>> Spėčiau, kad japonai knopkes gerokai dažniau dėdavo į standartines >>> modifikacijas (tarkim, tik į pačias pigiausias eidavo kaip papildoma >>> opcija). Arba už jas prašydavo santykinai nedaug papildomų kapeikų. >>> >>> Bet pagal pakankamai dx matytų mašinų bendras vaizdelis pakankamai >>> vienprasmiškas - japonuose, tarkim taip, elektropaketas daugiau >>> standartas tais laikais buvo, o pas vokiečius nemenkas ir gerokai >>> retesnis privalumas. >>> >>>