Nu jei rimtai, tai šnekant apie kompaktinius hetčbeko tipo kibiriukus, tai nedrįsčiau teigt, kad ji pigesnė už atitinkamo laikmečio visokius golfus ir pan. Ale užtai kaip Toyotos dizaineriai dabar išbujojo - žiūriu aš į jas ir niekaip nesuprantu, kas jose tokio atstumiančio yra - lyg ir įdomios tokios, nenuobodžios.... bet nu baisios... -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-04-01 16:11, 中国百强 wrote: > ypatingeusei talentingeusi tai tojotos dezainerei. > sugebėjo padarit mašiną kurios neymanoma pastebėt ;) > > > "Caponi" wrote in message news:q7t04k$8li$1@trimpas.omnitel.net... > > Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu > aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės > kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius > langus, taip kad puikiai prisimenu, kaip kad ir elektrifikacijos lygį > panašaus laikmečio minėtuose Accorde ir visiškam spuoge Mazda 323 (šitoj > dėl veidrodėlių nesu tikras, pamenu tik, kad tikrai be irklų duryse buvo). > Ai, čia dar ne rodiklis, visokių visur buvo, bet visgi - pabandžiau > prisimint kiek aš pats ar artima aplinka - tėvas, artimesni draugai, > uošvis - "pažangių" karbiuratorinių mašinų turėjo - apart įvairių, VW, > Audi, Fordo, VAZ ir ZAZ nepamenu daugiau :-) > Arba va visokie modernūs FSI varikliai - jei gerai pamenu, tai japonai > kokiais 5 metais anksčiau tokius į masinį naudojimą paleido (Mitsiaus GDI). > Honda VTEC'ą 9 dešimtmečio pabaigoj paleido. > Apie tai, kas lyderiauja hibriduose tikriausiai primint nereikia? > > Pas vokiečius, atmetus ten kokius Porsche, to paties BMW topinius > variklius su daug cilindrų aukščiausias pasiekimas technologiškumo > prasme iki nesenų laikų buvo 1.9TDI (a jei dar su dviem raudonom > raidėm...!!!! :-)). > > GPS navigacija pas japonus atsirado ~90 metus, iš vokiečių, man rodos, > pirmas ar tik ne BMW paleido tradiciškai po ~5 metų. > > Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man > visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. > pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena > nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo > detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik > gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai, > bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė. > > Čia jei apie plačiom masėm daromus dalykus. Jei šnekėt apie tai, ką > _galėjo_ pagamint vokiečiai ir japonai, tada reikėtų akcentuot > tikriausiai kitus dalykus, bet ir ten kaži ar daugiau paukščiukų prie > vokiečių uždėt galėtum. > > > Ir? > > -- > Caponi > Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC > > On 2019-04-01 12:52, Dainiushas wrote: >> tu primesk, ta simiora buvo 1986m modelis. prisimeni ką tais laikasi >> jEponai gamino? >> >> >> 2019.04.01 12:06, Caponi rašė: >>> Nu tai aš ir nesakiau, kad 100% visi japonai elektrinius langus >>> turėjo, cvekas gi buvo pigiausias Hondos modelis, tai jei dar ir >>> pigiausia komplektacija, tai viskas suprantama. Nors jau daug kas iš >>> tų laikų išsitrynė, ypač tokie "aktualūs" dalykai, kaip 30 metų >>> senumo mašinų komplektacijos, bet tikrai pamenu, kad mano Galante >>> buvo, uošvio Accorde buvo, draugelio Mazda 323 (su juo daug >>> pravažinėta, tai prisimenu) buvo. O va labai nustebino, kad vieno >>> draugo nusipirktoj semioroj (~1990 metų gamybos) gale buvo irklai - >>> aš šventai tikėjau, kad nu premiuminio gamintojo premiuminėj klasėj >>> tai neįsivaizduojama, bet.... >>> >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC >>> >>> >>> On 2019-04-01 11:44, fenix wrote: >>>> 2019.04.01 11:16, Caponi rašė: >>>>> >>>>> O apie tai, ko kur nėra ir kur yra, tai gal nepradėkim, bo pakankamai >>>>> visko ir pas tuos pačius vokiečius trūkdavo - elementarūs, rodos, >>>>> dalykai, kaip šildomi elektriniai veidrodėliai ar visi keturi >>>>> elektriniai langai pas eilinį japoną jau 198x metais buvo vos ne >>>>> standartas, o pas vokiškus limuzinus (aš jau nešneku apie minėtas >>>>> troikes, bulkas ir golfus) - išskirtinė ir labai nepigi opcija, kas >>>>> reikšdavo, kad daugumoj mašinų realybėj buvo krūva irklų. >>> >>>> >>>> nukirst duodu, kad nebuvo pas mane kyviuose elektriniu langu!!!!!!! >>>> >> >