nikasilas tai ne gilzė, o danga :) šiaip ruskiai tai tikrai ten užsiima gilziavimu praktiškai visko, ar pas mus tas veikia - bbž. bet šiaip tai nx tokie trabiai, ten jei tokius remontus sumest tai naujas nelabai brangiau gausis. 2019.03.28 22:37, sharkius rašė: > Kazkaip manau kad cilindrus praslifuot ar velenus paplonint ir viska > mikrometru perejus atgal surinkt tai cia 20-30metu atgal gamintiem > varikliam dar skaitesi kapitalke, kai tuo tarpu dabar visoj periferijoj > tiek is anksto uzprogramuotu ir atejus laikui nelabai issprendziamu > bedu, kad uzsidegus check'ui labiau prakaitas ispila nei kad debesi > baltu ar melynu dumu is dusles pamacius... O jei dar prie visos kuro > aparaturos, egru, dpfu, liambdu ir grandiniu ir daugiamasiu smagraciu > pridesim neslifuojamas gilzes su nikasilu, dylancias galvas, > tusciavidurius velenelius, ir pirsto storio alkuninio kaklelius, tai > kazin ar apskritai jau beegzistuoja toks terminas kaip "pilna kapitalke". > > On 28.03.2019 13:23, Invertuota panda wrote: >> Yra dar kas moka daryt ir turi reikalinga iranga slifavimams, >> gilzavimams etc? >> >> Cia siaip kol kas tik virtualus smegenu kompostiravimas kadangi >> autopramone vel masiskai ismoko daryt shudinus motorus. Ir idomu kiek >> siais laikais kainuoja worst case ir ar apskritai padaroma. >> >> Tarkim sugalvociau, kad man reikia kokios nors benDzinines audi, vw ar >> net skodos. Savaime aisku su >180ag, o tai reiskia 1.8 arba 2.0. >> Pastarieji kaip zinia masiskai serga tepalo ryjimu del shudinos ziedu >> konstrukcijos, daznai nenuvare net apgailetinu 100tkm. >> >> Yra remontiniai kitai, tiek paciu vw tiek 3rd party. Bet tai reikstu, >> kad reikia bert varikli, tada slifuot galva ir bloka. Jei jau ilindai >> tai reiskia kad gali tekt tvarkyt cilindrus etc etc, nes nedesi gi >> nauju iskart klibanciu stumokliu. >> >> Zodziu yra kam nuvezt pabertas dalis kad apdorotu staklese? Ar cia >> tipo jau ismire skillzai arba beveik baigia ismirt? >