Jeigu ka, tai tiek vokieciai, tiek japonai nevengdavo samdytis italu dizaino studiju. Ypac japonai, iki 85 patys dizainino, tada suprato, kad kazhkas netaip. "eSSas" <trach@tibid.ax> wrote in message news:q7tdvr$nl1$1@trimpas.omnitel.net... > On 01/04/2019 15:28, Caponi wrote: >> Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo metu >> aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės klasės >> kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 elektrinius > ... >> Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man >> visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. >> pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos viena >> nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) kebulo >> detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik >> gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra blogai, >> bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė. > > Jei ką, tai E34A (tavo galanto, 1988-1992 karta) dizainą kūrė > persamdytas dizaineris iš bnv. Pavardę gūglint tingiu, nepyk > > S.