Nu atsiversk spritmonitor, susivesk aktualius modelius. Man gavosi apie 10% skirtumas merso naudai (~8 vs ~9 litrai). Su sąlyga kad Eškė sunkesnė, aukštesnė ir ekologiškesnė, tai kaip ir normalus tas skirtumas, netgi sakyčiau labai neblogas. O jeigu tamsta tikėjotės kažkokių nerealių fizikos dėsnius paneigiančių skaičių, tai čia, dovanokit, tik paties problema, daugiau niekeno. 2019-04-17 16:40, Invertuota panda rašė: > On 4/17/19 15:05, Spakainas wrote: >> Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant >> kelių šimtų kg, ne? > > Ne. Mano morka anauptol ne lengva (vien galines atverciamos sedynes jau > +80kg). +6 cilindrai + nulis liuminio kebule etc etc. > Teigciau, kad autobano salygom +/- 50kg skirtumas neturi jokios > praktines reiksmes. > > E-klase siaip nera kazkaip gigantiskai didesne, aukstesne ar platesne. > Tik biski. Ir garantuotai zymiai aptakesne, gi 20 metu developmento > aerodinamikoje. > >> O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir >> neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų ekanomija >> jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, normaliai >> kruizinant gaunasi px. > > Taigi net labai veikia. Sakyciau atvirksciai - stovint ant laisvu > skirtumai minimalus apart start-stop.