Visa ta moderni xuinia padeda kažkiek kai variklis tuščiai dirba, o kai reikia atlikt tam tikrą darbą, mes turim elementarią fiziką - darbą atlieka degdamas iš esmės vis dar tas pats kaip prieš 20 metų kuras ir su nedidele paklaida px kas ten aplink cilindrus prikabinėta, bet tam pačiam darbui atlikti reikia sudeginti tiek pat kuro. -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-04-13 21:33, Invertuota panda wrote: > On 4/12/19 22:22, Teisybes Dele wrote: >> On 4/12/2019 9:45 PM, Invertuota panda wrote: >>> BenDzo sanaudom beje taip pat kazkodel nedziugina kas super keista. >> >> >> darba beveik toki pati atlikti reikia, tai ir kuro panasiai > > O tai kur 20 metu progreso, visi tie kieti tiesioginiai ipurskimai, 2 > cilindrais maziau, mazesne kubatura, atsijungiantys generatoriai, > elektriniai vairo stiprintuvai, 9 begiu greiciu deze, modernesne > aerodinamika etc etc? > Turetu isvis praktiskai ant oro vaziuot. > > Bet kazkodel gavosi taip >7.5l simtui, cia pas siu metu laidos E200. > Visa kelia laikant 120 su ijungtu tempomatu, jokiu kamsciu, jokiu > draskymusi. > > Tiek ryja mano sena morka su visais jos 6 cilindrais, trumpa dezhe etc. > > Zodziu bent jau is tos puses tai totalus feilas.