Jo, japonai ne amžini. Aš visą gyvenimą iš esmės turiu ir artimoj aplinkoj matau pagrinde tik benzininius japonus, tai su jais viskas labai paprasta - realiai laiku aptarnaujant visi remontai iš esmės atliekami per planinius aptarnavimus, t.y. keičiant tepalus/filtrus pakeičiams koks šarnyriukas, traukė, stabdžių kaladėlės/diskai, žvakės ir pan. Su varikliais problemų pasitaikę lygiai nulis. Ir taip būna iki kol mašinai sukanka ~16-18 metų - tada ji pradeda byrėt, t.y. gal ne taip tragiškai viskas, bet patampa didelė neplaninių apsilankymų servisuose tikimybė, kas mane asmeniškai gausiai erzina. Antikorozinis labai rekomenduotinas, tada rūdys iš esmės baisios tik turintiems konkrečias linkusias nenormaliai rūdyt vietas modeliams (kaip kad dėl debilavotos konstrukcijos 1996-2003 Galantų galinės arkos). Beje, antikorozinis ir dabartiniams vokiečiams visai ne pro šalį, senųjų silkių ir bulkų laikai jau praeity. Taip kad optimalus japono eksploatavimas - perkam kokių 6-7 metų, parduodam sukakus 14-15 metų, jei nebus, kad labai nepasiseks, rūpesčių bus minimaliai, išlaidų gerokai mažiau, nei su nauju viedru (pradedant aptarnavimų kaina ir baigiant jau nereikalingais reikalais, kaip palūkanos lizingui ar KASKO įmokos). -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-04-01 22:26, andzeja wrote: > Tevas silke 86 turejo su visais el. langais, 5 kausu puikiai skambanciu varikliu, kuris prabego 360 tukst lietuvoje, kazachai su meile akyse nupirko ja 2008 metais. Japonai iki to laiko buvo visi ispuve... >