Tavo sena morka žemesnė, siauresnė (tobiš aptakesnė) ir lengvesnė ant kelių šimtų kg, ne? O šiaip tai autostradoj važiuojant visi tie nauji navarotai ir neveikia - nei startstopai nei kita xuijnia. Mažiau cilindrų ekanomija jaučiasi irgi tik ten, kur ant laisvų reik stovėt, normaliai kruizinant gaunasi px. 2019-04-13 21:33, Invertuota panda rašė: > On 4/12/19 22:22, Teisybes Dele wrote: >> On 4/12/2019 9:45 PM, Invertuota panda wrote: >>> BenDzo sanaudom beje taip pat kazkodel nedziugina kas super keista. >> >> >> darba beveik toki pati atlikti reikia, tai ir kuro panasiai > > O tai kur 20 metu progreso, visi tie kieti tiesioginiai ipurskimai, 2 > cilindrais maziau, mazesne kubatura, atsijungiantys generatoriai, > elektriniai vairo stiprintuvai, 9 begiu greiciu deze, modernesne > aerodinamika etc etc? > Turetu isvis praktiskai ant oro vaziuot. > > Bet kazkodel gavosi taip >7.5l simtui, cia pas siu metu laidos E200. > Visa kelia laikant 120 su ijungtu tempomatu, jokiu kamsciu, jokiu > draskymusi. > > Tiek ryja mano sena morka su visais jos 6 cilindrais, trumpa dezhe etc. > > Zodziu bent jau is tos puses tai totalus feilas.