On 3/28/19 21:37, sharkius wrote: > Kazkaip manau kad cilindrus praslifuot ar velenus paplonint ir viska > mikrometru perejus atgal surinkt tai cia 20-30metu atgal gamintiem > varikliam dar skaitesi kapitalke, kai tuo tarpu dabar visoj periferijoj > tiek is anksto uzprogramuotu ir atejus laikui nelabai issprendziamu > bedu, kad uzsidegus check'ui labiau prakaitas ispila nei kad debesi > baltu ar melynu dumu is dusles pamacius... O jei dar prie visos kuro > aparaturos, egru, dpfu, liambdu ir grandiniu ir daugiamasiu smagraciu > pridesim neslifuojamas gilzes su nikasilu, dylancias galvas, > tusciavidurius velenelius, ir pirsto storio alkuninio kaklelius, tai > kazin ar apskritai jau beegzistuoja toks terminas kaip "pilna kapitalke". Na as neplanuoju prikelinet karucius su puse lemono rida. As apie konstrukcinius prakolus kurie gali nutikt dar nenuvaziavus net 100tkm ir kokiu siais laikais kazkaip dxja daug patapo praktiskai pas visus. Kitaip tariant, gamintojai del ivairiu priezasciu "isidrasino" ir eme rizikuot. Kaip kad pvz tepaliniai vag'o ziedai. Sia problema autopramone issprende gal pries puse amziaus, o vag'as kazkodel vel prikele is numirusiu. Apie kitas dideles problemas ten nieko nesigirdi. Laimei yra dar varikliu enzinyringo kromeliu kurie pasukioja pirsta prie smilkinio VAG'o inzinieriu pusen ir pasiulo remontinius kitus issprendziancius problema. Mano klausimas buvo apie normalaus ju idejimo galimybes. Arba pvz lenTCiugai. Gi jau mokejo daryt "praktiskai amzinus", kur pirma variklis per visus galus sudyla, o lenTCiugui ir zvaigzdem nulis emociju. Kai paziuri dabar, tai pas kas antra anie ima barsket vos ne po 50tkm ridos, zvaigzdese jau ismustos duobes. Pas kazka uztenka pakeist lenTCiuga, pas kazka reikia keist ir pvz alkune, nes ten zvaigzde "borkuota" ir atskirai nesikeicia. Zodziu viso sito smegenu koNpostiravimo tikslas yra mazdaug orientacija kas siais laikais yra tragiska, o kas dar ne. Mintis mazdaug tokia: zinom kad uzsimanius 3-5 metu 50-100tkm ridos pascato, a4, a5, a6, oktavijos teks jamt 1.8-2.0 TFSI varinkeli su mechanika. Zinom kad jie serga tepalo ryjimo problema ir zinom kad perkant to isoriskai niekaip nesimato apart to kad tepalas bus sviezias :) Jei kapitalkiu niekas nebedaro, tai visa sita koncerna iskart nurasom nx, nes problema nesprendziama. Jei daro - galima skaiciuot ir galvot. Na ir taip toliau. Tas pac ir su variatoriais. Pvz zinom kad jie ilgai negyvena ir praktiskai nekapitalinami. DSG irgi tokios su nepagydamom problemom. Isvada - ziuret tik arba i mechanika arba normalu automata, visa kategorija su variatoriais ir ivairiu gamintoju dsg galima iskart nurasyt. Kaip ir mano atveju dyzelius. Tada labai greit paaiskeja, kad pasirinkimas per visa rinka ne toks jau ir didelis, patampa lengva pasirinkt.