Gali būt, aš lyg ir nesakiau, kad to paties BMW dizainas blogas, sakiau, tik kad pas visus vokiečius dizainas nuo XX a antros pusės iki nesenų laikų praktiškai nesikeitė. Va kad ir Audi dvidešimties metų progresas - iš eilės 1988, 1998, 2008 metai: https://preview2.netcarshow.com/Audi-V8-1988-1600-05.jpg https://static.cargurus.com/images/site/2008/03/17/08/17/1998_audi_a8_4_dr_quattro_awd_sedan-pic-29370-1600x1200.jpeg https://file.kbb.com/kbb/vehicleimage/housenew/480x360/2008/2008-audi-a8-frontside_aua8081.jpg Iš dalies gal tai ir nėra blogai, bent jau gamintojas atpažįstamas iš pirmo žvilgsnio, bet kad dizaineriai ne ypač aktyvūs ar su fantazija buvo, tai faktas :-) -- Caponi Honda CR-V '08 2.0 i-VTEC On 2019-04-01 19:24, eSSas wrote: > On 01/04/2019 15:28, Caponi wrote: >> Man rodos biškį naujesnė ta semiora buvo. O bet tačiau ne esmė, tuo >> metu aš vadeliojau '89 Galantą (niekuo neišsiskiriantis vidutinės >> klasės kibiras), katras turėjo ir el. veidrodėlius, ir visus 4 >> elektrinius > ... >> Ai nu dar toks dalykas kaip dizainas. Aš jokiu būdu nesakau, kad man >> visi japonai gražūs, nu bet jų dizaineriai bent kažką veikė ir XX a. >> pabaigoj, skirtingai nuo vokiečių, katrų skirtingos mašinų kartos >> viena nuo kitos skyrėsi tik vis labiau užapvalinamom (bet nežymiai) >> kebulo detalėm, o skirtumai tarp to paties gamintojo modelių buvo tik >> gabarituose (primenu, aš apie kėbulą). Tai iš esmės gal ir nėra >> blogai, bet progresyvumo tokiam priėjime nesimatė. > > Jei ką, tai E34A (tavo galanto, 1988-1992 karta) dizainą kūrė > persamdytas dizaineris iš bnv. Pavardę gūglint tingiu, nepyk > > S.